• Halloooo,
    Ja, zoals je leest in de titel zit ik dus met een zuigzoen vooraan in mijn nek. Maar het probleem is dat we morgen naar een communie moeten en dat ding moet oftewel zo snel mogelijk weg of wel heb ik andere oplossingen nodig. Want mijn moeder zit er de hele tijd over te zagen (echt hevig) en wil morgen mijn vriendje erover gaan aanvallen >< Dus kom maar op met die handige tips om hem sneller te doen verdwijnen, met hele goeie foundation of dergelijke!
    En in een sjaaltje heb ik trouwens geen zin, maar als het niet anders kan dan wordt dat de enige mogelijke oplossing.

    Dankjeee! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    zelfde probleem hier haha xD
    Nja sjaaltje is wel een goede, anders een shirt/trui/ weetikveel met hoge kraag?
    Good luck !
    Ik hoop dat mijne weg is als ik naar stage moet :X


    I solemny swear i am up to no good

    DrPhil schreef:
    zelfde probleem hier haha xD
    Nja sjaaltje is wel een goede, anders een shirt/trui/ weetikveel met hoge kraag?
    Good luck !
    Ik hoop dat mijne weg is als ik naar stage moet :X

    Het is zomer ö Maar dat doe ik vanavond wel aan om te gaan werken, ik kan echt niet anders. En voor morgen heb ik een kleedje met bustier, dus dat gaat niet. Zaagt jou moeder/ouders daar ook zo van? ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    camoeflage stift ofzo..
    geen idee of dat werkt :X
    of idd iets met een hoge kraag


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Gewoon een vloeibare foundation erover heen. En misschien wat opvallende kleren aan? Zodat de aandacht op iets anders wordt gericht.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Gewoon een vloeibare foundation erover heen. En misschien wat opvallende kleren aan? Zodat de aandacht op iets anders wordt gericht.

    Ik heb wel wat opvallend en speciaals aan, maar toch. Doordat hij vooraan zit valt hij meteen op en mijn haar kan ik er ook niet voor leggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgende keer niet laten zetten:Y) anders idd hoge kraag, goede foundation of misschien een grote ketting? Ligt er aan waar hij zit dan.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Het is zomer ö Maar dat doe ik vanavond wel aan om te gaan werken, ik kan echt niet anders. En voor morgen heb ik een kleedje met bustier, dus dat gaat niet. Zaagt jou moeder/ouders daar ook zo van? ö

    ja mijn moeder zegt dan van; gadverdamme dat is zoo vies en blablabla, maar wedden dat ze het vroeger zelf ook had ?


    I solemny swear i am up to no good

    Idd, foundation? En anders toch maar een sjaaltje? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien groene concealer, verbergt alles wat rood is.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Knoflook erop doen helpt Dan stinkt je nek wel Tandpasta er 's avonds op doen helpt en ijs helpt goed, als het nog niet weg is gewoon een coltrui of een sjaaltje dragen

    Het wondermiddel: De sjaal!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Maar ehm; ik denk wel dat je hem ook een zuigzoen moet geven als wraak..


    it's so empty living behind these castle walls

    Concealer, foundation & poeder? :3


    None but ourselves can free our minds.

    kan je dat niet camoufleren met make-up?

    HelloMyHate schreef:
    kan je dat niet camoufleren met make-up?


    -