• Ik was gisteren op 'schooluitje' naar Amsterdam en daar kregen we een folder in het Anne Frank-huis. Er was zo'n heel irritant kind uit mijn klas die de hele tijd aan mijn kop zat te zeiken en met haar folder mij te slaan. En toen had ik mijn folder opgerold en haar op haar kop geslagen. Niet eens heel hard ofzo, maar toen rende ze dus de WC in.

    Later kwam ze weer naar buiten en zeikte over een miniscuul scheurtje in haar bril die ik had gemaakt. En nu komt ze aan op msn dat het helemaal met verzekering geregeld moet worden enzo o.o

    Ik vind dat echt een beetje overdreven, sorry.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 22:58 ]


    Hope goes lost but never dies.

    O.o jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig....

    zoals al mijn voorgangers al zeggen, dat KAN NIET...had je nou met een ijzeren stang geslagen, zou ze kunnen zeiken *theoretisch*...nou ja...dan zou ze ook over hoofdpijn kunnen klagen xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Blessed schreef:
    (...)

    BTW, ik draag een bril, en laat die héél véél vallen, en daar zitten nu nog maar een paar krasjes op dus is het gewoon heel overdreven.


    Inderdaad, ik heb nu wel lenzen maar kom, geloof me brillen zijn gemaakt om niet snel kappot te gaan
    En vooral als je er met een opgerold boekje op slaagt zal het niet breken
    Ik heb geen enkel idee hoe vaak ik hem al heb laten vallen, ongelofelijk veel en hij is nog altijd niet kappot


    Live life limitless.

    HAHAHAHAHA.
    lol, noob.
    en ik was maandag in A'dam voor annefrankhuis enzo. :9~


    Smiling but close to tears.

    Omgg zoon bitch :o
    Khad ze al lang geslage!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn bril is na 3 jaar ook nog niet stuk en ik gooi ermee. Dus heel knap dat die van haar door een foldertje kapot gaat?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'