• Ik weet niet of dit al een keer is voorgesteld, maargoed.
    Ik heb wel eens een nieuwe username in mijn hoofd, en dan ga ik kijken of die al bestaat, en meestal is die dan al in gebruik door iemand die zich geregistreerd heeft en daarna nooit meer online is gekomen, daar kan ik me zó aan irriteren. Vandaag weer, ik zoek op "Fullmoon", dat vond ik wel een mooie naam. Ja, hij was al in gebruik:
    "Geregistreerd op: 30 juli 2008 - 17:46
    Laatst on-line: 30 juli 2008 - 17:52" T_T
    Dus kan het niet heel misschien dat accounts die een bijvoorbeeld al een jaar of langer bestaan en maar één dag online zijn geweest verwijderd worden? ;$
    Sorry voor het gezeur maar ik kan daar echt zo pissig om worden ._.


    Alis volat propriis.

    Mee eens, ik heb heel vaak hetzelfde probleem. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 13:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Iedereen heeft dat ;x Maar ze worden niet verwijderd, omdat mensen nog kunnen beslissen om terug te komen, als je dan ziet dat je profiel is verwijderd, dan ben je meestal niet blij. -dat is de achterliggende reden volgens mij-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Iedereen heeft dat ;x Maar ze worden niet verwijderd, omdat mensen nog kunnen beslissen om terug te komen, als je dan ziet dat je profiel is verwijderd, dan ben je meestal niet blij. -dat is de achterliggende reden volgens mij-


    Dan moeten ze maar vaker inloggen, of een nieuw account maken. -gayhand-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nou, weetje, daar heb ik ook last van. Maar die hebben er niet zelf voor gekozen om hun account weg te doen.
    Wat ik niet snap is dat users die hun account verwijdert hebben, [als je erop klikt krijg je; "deze user is niet meer actief"], wel gewoon nog bestaan. Die usernames kunnen, vind ik, best vrijgegeven worden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Maserati schreef:
    Iedereen heeft dat ;x Maar ze worden niet verwijderd, omdat mensen nog kunnen beslissen om terug te komen, als je dan ziet dat je profiel is verwijderd, dan ben je meestal niet blij. -dat is de achterliggende reden volgens mij-

    Dan kunnen ze toch gewoon een nieuw account maken? Want een groot verschil tussen een account waar helemaal niks mee is gedaan en een nieuw account is er niet, op de leeftijd (ofzo x'D) van het account na..
    Ik denk trouwens ook niet dat als iemand zich een jaar ofzo niet heeft aangemeld, ihj/zij dat plotseling weer wel gaat doen ;$


    Alis volat propriis.

    Deze suggestie is al honderddeuzend keer gedaan, en het antwoord blijft: Nee, dat gaan we niet doen, omdat iedereen op elk moment weer op zijn of haar account moet kunnen, óókal is dat account nooit echt in gebruik geweest.
    En als je het daar niet mee eens bent ga je maar met argumenten naar Rutger (krul)

    Ik vind dat alleen de users met: deze user is niet meer actief er helemaal uit moeten. Want sommige met zo'n tijd of die al jaren niet meer online zijn geweest hebben we leuke quizen enzo. Dat zou ook zonde zijn als die weg gaan. Maar verder ben ik het helemaal met je eens.;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou misschien iets voorstellen. Misschien kan quizlet ze een waarschuwing sturen. Zoals; 'Als je binnen de week niet hebt beslist om te blijven op quizlet zal je account verwijderd worden' Ofzoiets. Zo kunnen ze altijd nog beslissen of ze willen blijven of niet.


    All this dampness is damp.

    Ik ben wel voor eigenlijk. Ik bedoel; ze updaten toch niets meer en het lijkt me ook nogal onwaarschijnlijk dat ze na 2 jaar ineens weer online komen. De meeste weten hun username dan toch al niet eens meer, en dan kunnen ze net zo goed een nieuwe aanmaken.
    Maar dan moet wel als het account verwijdert wordt, het emailadres ook weer vrijkomen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soldier schreef:
    Ik zou misschien iets voorstellen. Misschien kan quizlet ze een waarschuwing sturen. Zoals; 'Als je binnen de week niet hebt beslist om te blijven op quizlet zal je account verwijderd worden' Ofzoiets. Zo kunnen ze altijd nog beslissen of ze willen blijven of niet.

    Inderdaad (:
    Dat doen ze op Kindertent ook, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soldier schreef:
    Ik zou misschien iets voorstellen. Misschien kan quizlet ze een waarschuwing sturen. Zoals; 'Als je binnen de week niet hebt beslist om te blijven op quizlet zal je account verwijderd worden' Ofzoiets. Zo kunnen ze altijd nog beslissen of ze willen blijven of niet.
    Dat wilde ik nét zeggen!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, een waarschuwing sturen is toch wel een goed idee? Dat als ze hun Q-account willen blijven houden hun gezicht nog eens moeten laten zien.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Soldier schreef:
    Ik zou misschien iets voorstellen. Misschien kan quizlet ze een waarschuwing sturen. Zoals; 'Als je binnen de week niet hebt beslist om te blijven op quizlet zal je account verwijderd worden' Ofzoiets. Zo kunnen ze altijd nog beslissen of ze willen blijven of niet.

    Ja en dan ben je drie weken op vakantie, drie weken niet actief en dan wordt je account verwijderd.

    Neen, ik vind 't best zo (:

    Of de users die niet langer dan 1 dag online geweest zijn, dat die niet verwijderd worden, maar dat ze gewoon een nickname krijgen zoals 'user' of zo :x


    Never run out of reasons to smile...

    Conspiracy schreef:
    Ja en dan ben je drie weken op vakantie, drie weken niet actief en dan wordt je account verwijderd.

    Neen, ik vind 't best zo (:

    Misschien dan ook een knopje met 'Ik ben op vakantie' zodat je niet verwijdert word? x'D


    *~* Proud Luxury *~*