• Doet iemand hier daaraan?
    Ik ben er sinds kort weer verslaafd aan, en ik ben nu bezig met een paars/zwarte sjaal voor de winter. Ook ben ik een zwart/witte sjaal aan het haken (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik kon eerst een beetje breien (dat kinder gebeuren, niet het echte) maar ben het verleerd ofzo...:$

    Het is heel makkelijk. Je hebt op youtube heel veel van die How To filmpjes erover.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kan alleen recht en averecht breien xD maar het is idd cool


    Alis volat propriis

    Ik doe er aan, ik ben bezig met een gestreepte sjaal.(nerd)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 12:29 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik kan ook breien, maar alleen de basis-dingen. En ik heb nog ergens een halve sjaal liggen die afgebreid moet worden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan het nieteens :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Ik kan het nieteens :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kan breien. Of niet meer. Het kan zijn dat ik het ben verleerd. Maar dat maakt niet uit. Mijn moeder maakt het wel :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Haha mijn oma heeft mij het geleerd en als ik dan bij haar logeer ga ik vaak breien, dat is echt heel koel :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik houdt van dat ^^


    Some angels have no wings.

    Breien ligt me niet echt. Naaien op de naaimachine daarentegen wel!


    "Let them eat cake!"

    Ik deed het eerst. Maar ik ben er denk ik iets te onhandig voor xD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    De moeder van een goeie vriendin van mij heeft zo'n breiwinkeltje etc. Ze breien daar echt vet veel, en ze zouden het mij ook nog leren, maar daar hebben we nog geen tijd voor gehad xD. Zo vaak zie ik die vriendin ook niet, dus meestal komt het er niet van, maar het lijkt me nog wel leuk om eens te doen :D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lagoon schreef:
    Ik kan het nieteens :'D

    Ik kan ook breien & haken ;D


    Let us die young or let us live forever.