• Vorige week kwam op de site van school een post waarop stond dat er geen examenstunt zou komen dit jaar, maar een barbecue voor de eindexamenleerlingen. Iedereen dacht dat die dat best vonden, maar dat had de school dus zelf besloten.
    Gisteren in de pauze wilde ik naar het park lopen met mijn vriendinnen, maar daar stond een politie blokkade.
    Dit was dus gebeurd: die leerlingen waren boos, dus gingen ze met eieren gooien. Ze hadden op een paar leraren gegooid, maar ook een op het hoofd van een politieagent. Dat vond de politie dus niet leuk. Terwijl die agent dus de dader aan het zoeken was, waren er een paar mensen naar het CLD (onze vijandschool) gegaan, om daar ook eieren te gaan gooien. En er was een groep in het park een vuurwerkbom gaan afsteken.
    De politie heeft de zij-uitgang tot half drie 's middags dicht gehouden en de vooringang tot half vijf.
    Bijna iedereen die ik ken heeft dus moeten wachten op school en eieren over zich heen gekregen. Dat was wel slecht maar ik vond het ook wel aso om de examenstunt gewoon te verbieden.
    Nou dat was dus onze examenstunt van dit jaar O,o

Alis volat propriis

Hahah, stiekem vind ik examenstunts zowieso dom, ik snap niet waarom mensen door zo achterlijk over en om doen :Y).

Wie du mir, so ich dir.

Echt belachelijk van jouw school om de examenstunt te verbieden. Ze hadden zelf ook wel kunnen bedenken dat zoiets dan zou gebeuren.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ghéhe, ik had dat zó cool gevonden. En die politie-gasten kunnen ook niet tegen een geintje dan o-o

Hope goes lost but never dies.

Omg klote! Hadden ze bij ons ook vorig jaar gedaan! In de aula met eieren en wc-papier gooien --'

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Jeez, wat triest. Je had toch op zijn minst een iets volwassenere houding van die eindexamenleerlingen verwacht..

ars moriendi

Cantage schreef:
    Ghéhe, ik had dat zó cool gevonden. En die politie-gasten kunnen ook niet tegen een geintje dan o-o

Jij zou het tog ook nie leuk vinden om een ei tegen je hoofd te krijgen ?

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Cantage schreef:

Die mensen doen ook alleen maar hun werk, en die zitten ook niet op losgeslagen pubertjes te wachten.

ars moriendi

Eieren in je haar zijn btw echt ranzig.
    En ze waren er niet allemaal, maar als je 110 eindexamenleerlingen hebt, kun je verwachten dat ze niet allemaal denk: "Oh, daan gaan we toch naar die leraren-barbecue." Ik vind dat ze best gelijk hadden. Ik weet alleen niet zeker of ik zelf mee zou doen.

Alis volat propriis

Bij ons verboden ze dat ook, waarschijnlijk wist de concergie dat niet want hij had de sleutel gegeven en toen hadden de leerlingen de deuren dichtgetaped en er kluisjes tegenaan gezet. Ik was die dag vrij :C
    Het jaar erna deden ze het wel, gingen ze gewoon met waterpistolen door de school rennen en leraren uit de klassen halen, heel dom.

Your make-up is terrible

Serieus.. Dan hadden wij iig een normale eindexamenstunt.. Wij hebben gewoon met de hele eindexamenklas een beachparty op school gehouden.. Gezellig voor ons en we vielen iig (bijna) geen mensen lastig.. En wij hadden de politie niet op ons dak

The perks of not having a social life starring me and tumblr.

Dat was bij ons op school ook zo! Omdat ze hier geen LSD mogen vieren hebben ze de ingang afgezet, met eieren gegooid en met een pot met weet ik veel wat voor spul erin een raam ingegooid. Ze waren het er gewoon niet mee eens dat ze alleen maar naar Walibi gingen en voor de rest niets MOCHTEN doen. En ja, dan kun je inderdaad dat soort dingen verwachten.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen