Vorige week kwam op de site van school een post waarop stond dat er geen examenstunt zou komen dit jaar, maar een barbecue voor de eindexamenleerlingen. Iedereen dacht dat die dat best vonden, maar dat had de school dus zelf besloten.
Gisteren in de pauze wilde ik naar het park lopen met mijn vriendinnen, maar daar stond een politie blokkade.
Dit was dus gebeurd: die leerlingen waren boos, dus gingen ze met eieren gooien. Ze hadden op een paar leraren gegooid, maar ook een op het hoofd van een politieagent. Dat vond de politie dus niet leuk. Terwijl die agent dus de dader aan het zoeken was, waren er een paar mensen naar het CLD (onze vijandschool) gegaan, om daar ook eieren te gaan gooien. En er was een groep in het park een vuurwerkbom gaan afsteken.
De politie heeft de zij-uitgang tot half drie 's middags dicht gehouden en de vooringang tot half vijf.
Bijna iedereen die ik ken heeft dus moeten wachten op school en eieren over zich heen gekregen. Dat was wel slecht maar ik vond het ook wel aso om de examenstunt gewoon te verbieden.
Nou dat was dus onze examenstunt van dit jaar O,o
Alis volat propriis