• Woensdag 12 mei 2010, 12:39

Bij de Libische hoofdstad Tripoli is een vliegtuig van Afriqiyah Airways neergestort. Bij het ongeluk zijn 103 inzittenden omgekomen, onder wie 61 Nederlanders.

Het reisbureau Kras laat op zijn site weten dat een aantal Nederlanders daar de reis had geboekt. Aan boord van de Airbus 330-200 zaten 93 passagiers en 11 bemanningsleden.

Het ongeluk gebeurde toen het vliegtuig uit Johannesburg in Zuid-Afrika wilde landen in Tripoli. De zwarte dozen zijn gevonden. Die moeten meer duidelijkheid geven over de oorzaak. Libië sluit terrorisme als oorzaak van de ramp uit.

Er waren 62 Nederlanders aan boord van de verongelukte Airbus.
    Een tienjarig Nederlands jongetje heeft het ongeval overleefd, zegt de Libische minister van transport. Hij zou het goed maken en is opgenomen in een ziekenhuis om verder onderzocht te worden.

Bron;
    NOS.

[ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 13:16 ]

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Arm kind ;(

[ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 13:17 ]

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Gaat lekker tegenwoordig met die vliegtuigen..

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ahww :S

Het is nu ook op RTL 7. :O

[ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 13:27 ]

Niet best! Sterkte voor alle nabestaanden!

La credenza è una medicina contro il timore

Oh bah. Dat is dus de reden dat ik nooit meer in een vliegtuig wil zitten - ookal zeggen ze dat het de veiligste reis is. ahum. - dan heb ik liever de auto ookal duurt dat wat langer.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

In België zeiden ze een 8jarige jongen. Maar wel erg voor dat kindje én voor de rest van de families.

Flawless schreef:
    In België zeiden ze een 8jarige jongen. Maar wel erg voor dat kindje én voor de rest van de families.

Ja klopt ;o

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

mijn ouders gaan zo vliegenn.. ;$

vet zielig voor het kindje!

"POTATOOOOOE!"

arme mensen.
    en arm kindje..

Love is the movement <3

Outlaw schreef:
    Gaat lekker tegenwoordig met die vliegtuigen..

*insert philosophical cringe expression here*

Dat is zoooo erg voor die jongen!

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Mijn wereld zou instorten al zou ik dat jongetje zijn. Sterkte gewenst aan hem en aan alle andere nabestaanden.

it's so empty living behind these castle walls

Dat kleine jongetje heeft nou echt een gigantisch trauma voor de rest van zijn leven. Och arme, sterkte voor de nabestaande!

your eyes are like stars in the night.

En daarom ben ik nog nooit op een vlieger geweest. (: Ik vertrouw al die shit niet, ookal is dat het veiligste voertuig!
    Als de zwarte doos toch niet kapot gaat waarom maken ze het vliegtuig dan niet in hetzelfde materiaal? Oo

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.