Hii People ...
Ik moet even iets kwijt: TH SUCKT.
De fans zijn te hysterisch, te snel op hun teentjes getrapt en té snel over de rooie. Vooral de jonge meisjes van 13/14 zijn over the top Hysteric.
Please, Honeyz ... Laat ons onze mening hebben. Wij vinden TH gewoon bagger. Deal With It!
Ik zou bijna medelijden krijgen met die gasten. Ze zijn allemaal volwassen, worden aanbeden door oversekste pubers die niet eens weten wat seks nou eigenlijk inhoud en worden verafschuwd door meiden van hun leeftijd.
Het is gewoon niet normaal meer.
-
10 aug 2008 - 12:4210 aug 2008 - 14:10
Lieverd, discussie gesloten.
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
10 aug 2008 - 14:11GESLOTEN DISCUSSIE !
dank u [a]People who are meant to be together always find each other in the end.
10 aug 2008 - 14:1210 aug 2008 - 14:12Omgf, ik snap die soort van jullie niet weet je dat!
Je weet dat er veel Tokiohotel fans op deze site zitten gaat ze zo'n Topic openen hoe dom kan je zijn zeg -_-, en trouwens wij hebben teminste lol kijk dat jullie alleen maar naar oprah luisteren -_-
10 aug 2008 - 14:13Omgf, ik snap die soort van jullie niet weet je dat!
Je weet dat er veel Tokiohotel fans op deze site zitten gaat ze zo'n Topic openen hoe dom kan je zijn zeg -_-, en trouwens wij hebben teminste lol kijk dat jullie alleen maar naar oprah luisteren -_-
DISCUSSIE GESLOTEN
DANKUIf I were a boy, I swear I'd be a better man.
10 aug 2008 - 14:14Uhu, sorry dat ik soo overdreve doe hoor maar ik snap jou echt niet dus -_-
En dan hoef je nu niet te zeiken om mijn leeftijd wat ik weet meer dan je denkt10 aug 2008 - 14:14Ja sorry dat ik blyf doorzeike
10 aug 2008 - 14:15HOU NOU EENS OP !
LEES AL DIE REACTIE'S MAAR DIE ER GEGEVEN ZIJN !
het is klaar
punt.
.People who are meant to be together always find each other in the end.
10 aug 2008 - 14:15Ik vind het raar dat sommige van jullie denken dat dit een Tokio Hotel stie is, want dat is het niet. Iedereen is gelijk.
10 aug 2008 - 14:15Ja sorry dat ik blyf doorzeike
Geeft niet.
Wat heeft oprah er trouwens mee te maken
iig
discussie gesloten dusXDIf I were a boy, I swear I'd be a better man.
10 aug 2008 - 14:1610 aug 2008 - 14:17Oke okeej ik stop al x'D
Het spyt me draaf ff door10 aug 2008 - 14:17Ik vind het raar dat sommige van jullie denken dat dit een Tokio Hotel stie is, want dat is het niet. Iedereen is gelijk.
Nee ze bedoelen alleen dat er heel veel thlovers hier zitten, doordat zij nogal de site hebben 'overgenomen' zeg maar. Niet dat het een thsite is. Tenminste dat denk ikx]If I were a boy, I swear I'd be a better man.
13 okt 2008 - 23:03