• De Hollywoodromance van Robert Pattinson (23) en Kristen Stewart (20) is door een aantal insiders eindelijk bevestigd tijdens een gesprek met Oprah Winfrey. Oprah was de Twilght-sterren aan het voorbereiden op een tv-interview, toen mensen dichtbij het koppel de liefde tussen Robert en Kristen uit de doeken deden.

    Volgens E! was Oprah van plan om in het interview met Rob en Kristen te vragen of ze nu daadwerkelijk een koppel zijn, maar beloofde vervolgens om ze maar een beetje met rust te laten toen de relatie werd bevestigd door goede bekenden. "Zowel de mensen van Rob als die van Kristen konden met 100% zekerheid zeggen dat de twee een setje zijn."

    Tijdens opnamens van de show kreeg het koppel toch nog even dé gewaagde vraag voorgeschoteld door de talkshowkoningin. Kristen bleef erbij dat ze nooit over haar liefdesleven zal praten, terwijl Robert grapjes maakte en zei dat Kristen zwanger was. Daar kon de actrice ook om lachten en ging hier zelfs nog overheen door te zeggen dat Robert degene was die de baby kreeg.

    De aflevering zal 13 mei in de VS worden uitgezonden.


    Bron: Msn Nieuws


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, cool.
    Naja, moeten zij weten. Je krijgt dat ook wel hoor. Als je een verliefd koppel moet spelen in een film, en je vindt elkaar ook daadwerkelijk aantrekkelijk dan gaat dat natuurlijk heel makkelijk, haha.


    Life is hard and then we die

    Dat was toch al lang zo? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Grrrrrrrrr. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Daar kon de actrice ook om lachen en ging hier zelfs nog overheen door te zeggen dat Robert degene was die de baby kreeg.


    Oke, ik vind haar cool:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Dat was toch al lang zo? (':


    Maar nog niet bevestigd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    He, dat zag ik ook vandaag. (nerd)
    Naja, leuk voor ze toch. =)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    eindelijk (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Papillon schreef:
    He, dat zag ik ook vandaag. (nerd)
    Naja, leuk voor ze toch. =)


    Zeker. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    is helemaal nisk van waar, het is pas waar als ze het recht in de camera zeggen dan pas is het waar. niks is te geloven

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 21:20 ]


    everyday is a step higher to the end of the world.

    FinalLove schreef:
    is helemaal nisk van waar, het is pas waar als ze het recht in de camera zeggen dan pas is het waar. niks is te geloven


    Ze hebben het ook voor de TV gezegt, er staat ook bij OPRAH!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Belang van Limburg (krant vn Belgische Limburg) Bevestigde ook (:


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hehe, dat werd tijd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eindelijk bekennen ze.:D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat wisten we al?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Dat wisten we al?



    Jij misschien wel, maar er zijn meer mensen op Q.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus