• mensen die om een reactie of respect zeuren. Echt ik word helemaal schijtziek van al die mensen die me de hele tijd berichtjes sturen van: comment? En dan ook nog alvast bedankt erachteraan zetten.

    Alleen maar om een groter ego te krijgen en aan iedereen te laten zijn hoe 'fantastisch' veel vrienden & fans ze hebben. Terwijl de helft het waarschijnlijk nieteens een leuke foto vind.

    Ik comment je stomme foto niet als het moet, als ik het een leuke foto vind zet ik vanzelf wel een reactie neer. Amen.

    Wie vind dat nog meer irritant?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 18:16 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ^ Ja dat heb ik ook. Zijn het zo'n mensen op msn die nooit wat tegen je zeggen en dan sturen ze een link naar netlog en willen ze dat je reageert op hun foto's.


    Take me to wonderland

    Ik vind het ook vreselijk en vooral heel zielig. Ik denk dan, die mensen hebben eigenlijk geen leven (niet dat ik wel een leven heb hoorxD). Of als ze *nieuwe PF* in hun naam zetten, ook zo triest. Dat is synoniem voor *ik wil aandacht*
    En het ergste is dat er nog een hyve voor is ook. Een Ik-wil-vrienden-reacties-en-respects-hyve
    Het toppunt van triestheid. Ik heb nog geen 100 vrienden op hyves en ik heb er geen problemen.:Y)


    Felix

    dat is gewoon zielig als een (profiel)foto leuk is dan zal ik wel een reactie zetten ook degene die in je gastenboek zagen om hun stories te lezen of hun quizzen/polls te maken. maak dan een topic om te promoten maar stay out of my GB. dat vind ik dus zo irritant


    Change, the only good thing in this world.

    Ik vind het irritant. Waarom zou je bedelen om respect? dan is het ook toch gewoon niet meer echt respect voor iemand hebben? en het maakt toch ook niet veel uit of je die dingen krijgt.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain