• Zoals vele van jullie weten ben ik vorige week naar het Nena concert geweest, iets waar ik al jaren op wachtte en de meeste zullen ook wel mijn topic gelezen hebben over hoe het was (klik). Al die topics die ik de laatste tijd aangemaakt heb over bijvoorbeeld het schrijven van een moeilijke brief aan een belangrijke persoon enzogingen daarover. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te vertellen in dat topic, maar daar paste het never nooit niet in.

    En omdat ik dit vaker doe bij concerten die ik bezocht heb die speciaal waren heb ik besloten het hier ook bij te doen. Het word geen heel verhaal. Waarschijnlijk gewoon een paar hoofdstukken. Ik probeer er ook zo goed als mogelijk in uit te leggen wat er nu echt gebeurd is, en waarom ze zo belangrijk voor me is.

    Ik zou zeggen voor diegene, die geïnteresseerd zijn ‘neem een abbo’. Vandaag begin ik al met posten en als het goed is is het vanavond of morgenmiddag al af en staat het helemaal online.

    xx.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 16:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik wil zeker lezen! ^^

    Ik neem een abo al kan ik pas over een week denk ik echt beginnen met lezen.
    Maar ik heb een abo genomen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    <33


    -

    hoofdstuk 1 t/m 4 staat al online. Ga zo verder. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb tot en met hoofdstuk 4 gelezen en er staat een bladwijzer op (nerd) Ik lees mijn mail toch niet.
    Men, je maakt me wel nieuwsgierig naar alle gebeurtenissen hoor.


    Your make-up is terrible

    Abbo (: ik ben best wel benieuwd.


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik ben nieuwsgierig, en ik vind het goed van je dat je het op kunt schrijven. Je hebt soms van die dingen dat zich gewoon niet laten neerzetten op papier.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    t/m hoofdstuk 9 staat online.


    Wie du mir, so ich dir.

    L0VEDRUNK schreef:
    Ik ben nieuwsgierig, en ik vind het goed van je dat je het op kunt schrijven. Je hebt soms van die dingen dat zich gewoon niet laten neerzetten op papier.(krul)
    Nee, klopt, maar na vorige week kan ik alles :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga zeker lezen! (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oja bereid je maar vast voor, ik heb al mensen aan het huilen gemaakt (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    t\m hoofdstuk 15 staat online en nu is het afgelopert (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Damn ik kan nu niet lezen, ik wil het zo graag lezen! Nou dan vanavond maar :'(


    -