• Haai
    Okay dit moetik we even kwijt.

    Stop maar allemaal met 'Kijk ik ben emo, ik ben 'in', ik ben 'cool'. Emo is een MUZIEKSTIJL en geen fakking subcultuur.
    Als een aantal verveelde jongeren een nieuwe steil willen ontwikkelen en de hele wereld willen meesleuren moet iedereen daar maar mooi blindelings intrappen zeker?
    Tss. Emo bestaat niet, buiten het uitermate goed gekozen muzieksteiltje. Iedereen die zichzelf 'emo' noemt is zowiezo níet emo.
    Maar ach. Ga u gang.
    En BTW. Ja, ik ben vaak uitgescholden voor Emo.
    Inderdaat, UITGESCHOLDEN.
    En waarom niet gewoon 'genoemd'? Sorry, ik wil geen cultuurbarbaar zijn en een muzieksteil verkloten..
    En lett op : ALS IEMAND EMO IS ,, KAN JE DAT NIET ZIEN AAN HOE HIJ GEKLEED IS! EMO HEEFT MISSCHIEN 1/10 MET KLEDING TE MAKEN ,OMDAT IEMAND GRAAG ZWART DRAAGT IS HIJ/ ZIJ GEEN EMO!


    Dit tekstje is gemaakt door een vriendin van me en ze stond erop dat ik het hier zette.

    _O_


    I recycle my thoughts.

    groot gelijk^^
    meer ehb ik er niet aan toe te veoge^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    laat toch de mensen die het als kledingstijl en subcultuur zien =|
    je hebt wel gelijk, maar als mensen denken dat heteen subcultuur is doen ze er niemand kwaad mee

    Woow, je hebt helemaal gelijk :\
    Het stresst mij zo fucking erg als iemand zegt : Hee, je ziet er als een emo uit !
    Of als ze vragen : Wordt je later emo ?

    Hihi.


    ok

    Eindelijk iemand die zegt wat ik al lang aan iedereen wil uitleggen. Danku danku!


    One man's fun is another's hell.

    Inderdaad. Emo zit gewoon fucking van binnen, zelfs een huppelkut, in hoerenkleding kan emo zijn. Zoiets zit gewoon in je, het is dus ook gelul als je zegt dat je al zoveel jaar emo bent ofzo, gewoon bull shit.

    JE HEBT HELEMAAL GELYK


    The best revenge is massive success

    Ja,veel mensen denken ook dat 'emo' dat dan 'Scene' is -.-

    nou sommige die zeggen als je graag zwart draagt dat je dat gelijk gothic bent =='


    People who are meant to be together always find each other in the end.