• .. Vampirisch is terug van de Veluwe en is ziek thuis gekomen. De vorige nacht heb ik geen oog dicht gedaan, dus alleen maar spelletjes op mijn mobiel gespeeld en geprobeert om te slapen, - omdat ik snot en snot verkouden ben en mijn neus dicht zat kon ik niet goed ademen als ik lag - En ik was nog wel eens op kamp. Maar gelukkig ben ik nu thuis en is het enigste wat ik overgeef: slijm. Btw, ik moest een UI naast mijn bed zodat mijn neus losser zou komen maar dat heeft denk ik niet gehelpt want door die stank van die UI ben ik alleen maar misselijker geworden dus ik ging om 06.00 onder de Warme Douche en ben toen ik thuis kwam ook nog onder de douche geweest. Ik heb dus hoestdrank en een neusspray dat je maar 1 x perdag mag gebruiken.
    Iemand met het zelfde probleem die ook ziek is -in de vakantie- ..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aww.

    Beterschap<3


    You can run but not hide

    Beterschap <33

    Ik ging de 24e naar Praag met school. Precies de nacht daarvoor werd ik ziek. Ik ben gewoon gegaan en heb geleefd op paracetamollen en water. Was uiteindelijk toch nog best leuk (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Beterschap!(flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb geen vakantie, maar ik ben wel ziek. Alhoewel ik bijna helemaal genezen ben :3
    Beterschap anyway !
    Btw heb je Vix of zo? Neem dan een glas warm water, doe daar Vix bij en hang er met je neus boven. Helpt echt :3

    Ik ben ook ziek momenteel ): heel hard hoesten, niezen, keelpijn... En soms valt mijn stem helemaal weg --' blegh. Maar veel beterschap! <3


    Beeeeeeeesje :-)

    ahhh beterschap aan iedereen die ziek is


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Beterschap!
    Het is trouwens geholpen in plaats van gehelpt.


    your eyes are like stars in the night.