• Sorry voor die titel
    Ik kom net terug van de KNO-arts (keel, neus oren). Ik heb dus een slecht gehoor, dus ik kwam voor mijn oren. Ik had al een test gedaan en ik moet er maandag weer één om te kijken of het aan mijn slakkenhuis ligt of aan mijn gehoorgang (die al te smal is, maar daar kan het niet aan liggen).
    Nu komt het erge, als het ligt aan mijn slakkenhuis kán er niets aan gedaan worden. Als het ligt aan mijn gehoorgang kan het operatief hersteld worden.
    Kak, ik wil geen operatie, maar ik wil wel dat het beter wordt.

    Trouwens, ik ben vergeten hoe dat heette, maar ik heb het al van jongs af aan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.


    Aah! Beterschap Ö
    Maar... Één operatie is niet erg toch?
    Ik bedoel, je voelt er niets van.
    Misschien daarna, maar het goede is dat het dan beter is.
    Ik heb zelf duizenden operaties gehad en nog loop ik met een handicap rond en heb nogsteeds last. Ik zou blij zijn als het na één operatie allemaal over was! (:
    Sterkte
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Beterschap! Ik zou ook bang worden als ik misschien een operatie moest ondergaan, maar bekijk het langs de positieve kant! Als het dat is dan valt er nog iets aan te doen (:
    Sterkte & beterschap !

    Username schreef:

    Aah! Beterschap Ö
    Maar... Één operatie is niet erg toch?
    Ik bedoel, je voelt er niets van.
    Misschien daarna, maar het goede is dat het dan beter is.
    Ik heb zelf duizenden operaties gehad en nog loop ik met een handicap rond en heb nogsteeds last. Ik zou blij zijn als het na één operatie allemaal over was! (:
    Sterkte
    'xo

    Ik moet er twee of één hele grote. Het is aan beide oren, maar ik vind het gewoon ontzettend eng. Ik vind het ook echt kut voor je dat je al heel veel operaties hebt gehad, maar ik ben gewoon doodsbang dat het misgaat en ik mijn droom niet kan naleven.
    Dat kan ik ook niet als ik géén operatie krijg, dus al mijn hoop is gevestigd op die operatie.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wow!
    beterschap meid! <3

    Duo schreef:
    wow!
    beterschap meid! <3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Ik moet er twee of één hele grote. Het is aan beide oren, maar ik vind het gewoon ontzettend eng. Ik vind het ook echt kut voor je dat je al heel veel operaties hebt gehad, maar ik ben gewoon doodsbang dat het misgaat en ik mijn droom niet kan naleven.
    Dat kan ik ook niet als ik géén operatie krijg, dus al mijn hoop is gevestigd op die operatie.



    Jaa ik snap het (:
    Ik was toen ook heel klein toen ik die operaties kreeg. Nu is dat natuurlijk veel enger, haha!
    Maar ik wens je echt veel sterkte. En ik heb er echt 100% vertrouwen op dat de operatie zal slagen! (:


    Beautiful people, are people who smile.

    ik hab al 2 operaties gehad aan mijn ogen, en dan zie je dat mesje zo op je af komen, da's wel eng.
    Maar bij jou zijn het je oren, en zo erg kan dat niet zijn!

    21Guns schreef:
    ik hab al 2 operaties gehad aan mijn ogen, en dan zie je dat mesje zo op je af komen, da's wel eng.
    Maar bij jou zijn het je oren, en zo erg kan dat niet zijn!


    Ik moet ook twee oogoperaties, tenminste, dat lijkt me wel het handigst. Ik mag ze pas als ik achttien jaar of ouder ben en het is géén laseren. Ik moet een nieuwe lens, want die van mij is heel erg slecht. Ik heb -7 en een half aan beide kanten en het kan nog erger worden..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)

    Ik moet ook twee oogoperaties, tenminste, dat lijkt me wel het handigst. Ik mag ze pas als ik achttien jaar of ouder ben en het is géén laseren. Ik moet een nieuwe lens, want die van mij is heel erg slecht. Ik heb -7 en een half aan beide kanten en het kan nog erger worden..

    ik heb -10 aan m'n rechteroog :$

    Maargoed, in ieder geval iedereen die een operatie moet krijgen veel succes(baby)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 16:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    ik heb -10 aan m'n rechteroog :$

    Maargoed, in ieder geval iedereen die een operatie moet krijgen veel succes(baby)

    Dude, heb je daar wel lenzen in?
    Ik kan niet tegen harde lenzen, dan zit ik de hele tijd te janken.
    Dus nu heb ik zachte!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.