• Jah, dat heb ik vandaag gedaan. Echt waar!

    Het zat zo: Ik was naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, maar daar was het zo vol dat ik niet meer naar binnen kon. Dus we waren met een groepje achter het podium gaan zitten zodat we Destine nog wel konden horen (we kwamen voor hen). Toen kwam Destine via de achterkant van het podium af, en we trokken de aandacht omdat we aan het schreeuwen waren. Robin F begon ineens te gebaren dat we naar de overkant moesten komen. Dus wij riepen "Jah hoe dan?" (er zat dus een sloot tussen). Dus hij maakt met zijn armen van die zwembewegingen. En ik kijk 2 meisjes met wie ik was aan, en we dachten allebei: fuck it. Dus wij schopten onze schoenen uit, vesten en oorbellen gingen uit, ketting af en toen sprongen we in de sloot. Het was erg ondiep, maar de bodem was heel modderig. Maar de jongens vonden het super! Jeroen Pauwel heeft er foto's van gemaakt, Laurens heeft het gefilmd en er is als het goed is ook een camera van het regionale nieuws bij geweest. We mochten helaas niet backstage blijven, de security guys vonden het niet zo leuk :x Dus toen werden we het terrein af gezet. En heb ik de rest van de dag met natte kleren rondgelopen. Maar het was het waard!

    Goh, hoe was jullie bevrijdingsdag?

    EDIT: zodra ik de foto's van Jeroen Pauwel heb, dan post ik ze hier =D

    EDIT 2: hier is iig alvast een filmpje ervan. Ik ben degene die als laatste de sloot uit wordt gehaald x'D Zwemmen voor Destine

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 21:40 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Thingies schreef:
    Jij bent mijn heldin _O_

    Ik vond mezelf ook best wel een held jah (A)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Edit in de begin post, filmpje als bewijs materiaal x'D Ik ben degene die het laatst de sloot uit wordt gehaald.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik was in Parijs dus ik kon niet (cat)
    Maar wel vet stoeeer :'D


    Hope goes lost but never dies.