• ...toch heb ik geen bloedneus ofzo.
    Iedere keer als ik mijn neus snuit, zitten er stukjes vast en die haal ik er dan uit met een oorstokje, maar dan komt er opeens echt veel bloed uit en doet mijn neus pijn...
    Ik heb dit nu al iedere keer als ik verkouden ben en vind het echt heel vervelend want ik weet niet wat het is en wat ik eraan kan doen. ;s


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zijn adertjes in je neus die gesprongen zijn door de hele tijd je neus te moeten snuiten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hm, weet je zeker dat het niet gewoon een bloedneus is?


    *~* Proud Luxury *~*

    Perfume schreef:
    Hm, weet je zeker dat het niet gewoon een bloedneus is?


    Ja, anders zou het er gewoon uitlopen, en dat doet het niet. Het blijft vast zitten waardoor mijn neus pijn doet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tranquillity schreef:
    Zijn adertjes in je neus die gesprongen zijn door de hele tijd je neus te moeten snuiten.


    En wat kan ik er dan tegen doen dat het ophoudt?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Misschien is er tijdens het snuiten een wond gekomen(ofzo)? Vandaar dat bloed. En ik weet niet hoe je zoiets kunt op laten houden. Minder vaak je neus snuiten en er vooral niet aankomen. Dan kan die rustig genezen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 17:48 ]


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Misschien is er tijdens het snuiten een wond gekomen(ofzo)? Vandaar dat bloed. En ik weet niet hoe je zoiets kunt op laten houden. Minder vaak je neus snuiten en er vooral niet aankomen. Dan kan die rustig genezen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Soldier schreef:
    Misschien is er tijdens het snuiten een wond gekomen(ofzo)? Vandaar dat bloed. En ik weet niet hoe je zoiets kunt op laten houden. Minder vaak je neus snuiten en er vooral niet aankomen. Dan kan die rustig genezen.

    Hingucker schreef:
    (...)

    En wat kan ik er dan tegen doen dat het ophoudt?

    Geen idee hoe je het kunt doen stoppen eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    inplaats van je neus snuiten, neusspray gebruiken?
    maar laat het eerst genezen. absoluut niet aankomen en gewoon met rust laten.
    dan kun je (als je weer verkouden bent) neusspray gebruiken.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 19:13 ]

    Captivity schreef:
    inplaats van je neus snuiten, neusspray gebruiken?

    Gaat dat niet beginnen pieken als haar neus open ligt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Zijn adertjes in je neus die gesprongen zijn door de hele tijd je neus te moeten snuiten.

    Ja, dat is het denk ik.


    Some people make the world special just by being in it

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Gaat dat niet beginnen pieken als haar neus open ligt?


    was er vergeten bij te zetten als haar neus genezen is, maar ik heb het al aangepast (zie berich)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 19:13 ]

    Daar gebruik ik neuszalf voor. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Captivity schreef:
    inplaats van je neus snuiten, neusspray gebruiken?
    maar laat het eerst genezen. absoluut niet aankomen en gewoon met rust laten.
    dan kun je (als je weer verkouden bent) neusspray gebruiken.


    Ja, neuspray doe ik altijd voor ik ga slapen en voor ik naar school ga.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heb ik ook en bij mij komt het door mijn hooikoorts. Ik heb ook nog niks gevonden dat er tegen helpt als je iets vindt dat helpt mag je het altijd laten weten want het doet pijn! en bij mij help neusspray niet jammer genoeg.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 20:07 ]


    For once I want to be the car crash.