• in deze story zullen we op een komisce manier meisjes aan de geesten van landen koppelen...

    de meisjes doen mee met het programma en zoeken hun ideale vriendje uit het hetalia-arsortiment-hieronder staat een link waaronder jullie alle landen kunnen vinden!
    http://hetalia.wikia.com/wiki/Category:Characters

    info die ik van jullie nodig heb:

    naam:
    achternaam:
    hobby's;
    karakter:
    landen(Personages!) die je leuk vind(MEERDERE!!):
    je favo boeken:
    je favo films:
    talen die je spreekt:
    landen(plaatsen) waar je ooit op vakantie bent geweest:
    landen(plaatsen) waar je interesse in hebt:
    leeftijd(tussen de 15 en de 25):
    uiterlijk(liefst beschrijving en plaatje);
    je favo muziek nummer:
    je muziekstyle:
    je favo eten:
    Overige info:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 17:33 ]


    why is always london so far away when you need it?

    naam: Rosa
    achternaam: Furide
    hobby's; lezen, films kijken, muziek luisteren, de rozentuin bijhouden
    karakter: omdat ze heel veel jonger is dan haar oudere broers en zussen is ze altijd als kind behandeld en nu nog altijd kinderlijk af en toe. Ze is een beetje een meeloper en durft niet echt haar eigen mening te geven. Ze is heel erg aardig en gauw bezorgt, maar heeft een kort lontje.
    landen die je leuk vind: Frankrijk, Prussia (sorry, dat is zo'n beetje het enige waar ze aan type op valt xD)
    je favo boeken: Wuthering Heights ; Perfume, story of a murderer ; Jane Eyre ; Romeo and Juliet
    je favo films: Titanic ; Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) ; Hauru no ugoku shiro (Howl's Moving Castle)
    talen die je spreekt: Japans, Engels, Frans
    landen waar je ooit op vakantie bent geweest: Één keer met Vader mee op zakenreis naar Londen.
    landen waar je interesse in hebt: USA, Spanje, Frankrijk, Rusland
    leeftijd: 24
    uiterlijk: bruinblond haar, 1.60 groot, slank (volgens mij heb ik iets met plaatjes van halfnaakte vrouwen >.> )
    je favo muziek nummer: The Four Seasons - Vivaldi
    je muziekstyle: klassiek en franse chansons
    je favo eten: Sushi en aardbeien dango
    Overige info: Is opgegroeid in een familie van 4 kinderen en was de jongste. Ze is 10 jaar jonger dan de gene die na haar de jongste is en een laatkomertje. Haar grotere zus en broers gebruikten haar als middel om gelijk te krijgen. Haar vader is heel erg rijk en ze is heel erg net opgevoed. Het was niet ongebruikelijk in de familie om geslagen te worden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 19:03 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Dit is namens een vriendin van me, want haar quizlet doet niet lief.

    Naam: Xandria
    Achternaam: Merte
    Hobby's: Muziek luisteren, naar de regen kijken, piano spelen, zingen en icecream eten (strawberry, vanille lust ze niet)
    Karakter: Kan op sommige momenten heel erg lief, blij, felbaar en optimistisch zijn. Maar op andere momenten is ze vooral mysterieus, sarcastisch, gemeen en heeft ze een grote muur om haar heen.
    Landen die je leuk vind: Modern Greece, Iceland, Hongarije en Japan
    Je favo boeken: Alleen op de wereld, Geestenjager reeks, boeken over magie en wicca
    Je favo films: Memoirs of a Geisha, The Craft
    Talen die je spreekt: Engels, Duits, Nederlands en Japans.
    Landen waar je ooit op vakantie bent geweest: Italië (Iseo), Duitsland (Innerkirchen), Japan (Okasaki).
    Landen waar je interesse in hebt: Modern Greece, Iceland, Hongarije en Japan.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Blauw, lang haar. Dun, maar niet te dun. Heldergroene ogen en ongeveer 1.71m lang. Picture one (Sorry, dat dat plaatje van mijn Quiz is, maar ik kon dat plaatje nergens meer vinden @ internet en hij wou het niet openen, maar dan weet je wat voor ik bedoel) Picture two
    Je favo muziek nummer: Untouched - The Veronicas
    Je muziekstyle: Pop/rock, metal, glamrock. Een beetje vanalles, als het maar niet met hardcore of iets in die richting te maken heeft. Het liefste toch gewoon: Pop/rock, metal, glamrock.
    Je favo eten: Heet en pittig eten, indisch en Japans. Maar van drinken, drinkt ze graag alcohol, maar op de een of andere manier (hoeveel ze ook drinkt) ze kan er altijd tegen en is nog perfect bij zinnen.
    Overige info: Ze heeft de pest aan huppelkutten, mensen die haar nadoen, mensen die haar de les lezen of zeggen wat ze moet doen, en vooral heeft ze een hekel aan mensen die tegen haar liegen. Ze kan niet tegen insecten, maar niet omdat ze er bang voor is of ze haat, maar gewoon simpelweg omdat ze insecten niet leuk vindt. Het maakt ze ook niet uit of ze dood gaan, want meestal stampt ze ze gewoon dood. Houdt van katten en heeft dan ook zelf een kat, een zwarte kat met zilverwitte pootjes (ja, echt!), die heet: River.
    Heeft een hekel aan flirterige gasten en meisjes die aandacht vragen met hun borsten, en lacht die dan ook gewoon uit. Houdt van piercings en tattoos, en heeft haar rechteroor helemaal vol met piercings, in haar linkeroor heeft ze 4 gaatjes en ze heeft een tattoo op haar rug: een kruis met rozen. Misschien zie je dit plaatje niet, maar dan moet je het maar even indenken. Het bedekt trouwens niet heel haar rechterrug hoor, het is gewoon een middelmatige op haar rechter schouderblad. Tattoo van Merte

    [ bericht aangepast op 28 mei 2010 - 21:12 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    naam: janneke
    achternaam: van de laar
    hobby's; tekenen, schoenen kopen
    karakter: slim eigenwijs, en soms betweterig
    landen(Personages!) die je leuk vind(MEERDERE!!):eypte, engeland
    je favo boeken: hekse gedoe, bloedzusters
    je favo films: woodwinked
    talen die je spreekt:engels, nederland, duits,spaans
    landen(plaatsen) waar je ooit op vakantie bent geweest:duiterland, belgie, engeland, spanje,frankerijk,nederland,
    landen(plaatsen) waar je interesse in hebt:
    leeftijd(tussen de 15 en de 25): 16
    uiterlijk(liefst beschrijving en plaatje);
    http://i137.photobucket.com/albums/q223/erinlovesrocklee/kerli.jpg

    zie foto

    je favo muziek nummer: parapore- decode
    je muziekstyle: pop, rock
    je favo eten:pizza zonder vlees, wat ik eet geen vlees
    Overige info: ben altijd vrolijk