• En niets helpt. Ik ben vanmorgen opgestaan met hevige keelpijn en ik heb al alles geprobeerd: Keeltabletjes, spuitbusjes voor in de keel,... Alleen thee nog niet want dat lust ik niet. Maar weet iemand hoe ik van die keelpijn afraak? 'Cause it's killin' me.

    crunch schreef:
    paracetamol, strepsils :Y)

    Okay, ik heb dus àlles geprobeerd (zelfs de thee met honing & drop, wat ik absoluut niet lust) en niets werkt want hier zit ik dan ziek te wezen. Niet naar school (overigens niet zo erg) maar mijn keel doet echt verschrikkelijk veel pijn, als ik iets of wat hoest voelt het alsof ik mijn luchtpijp eruit hoest en ik kan amper tot niet praten. Whoehoe ,__,

    Ik had laatst ook keelpijn, en toen had ik van die dingen die je keel verdoven zodat je voor een tijdje niks merkt van die keelpijn zeg maar. Ik heb ze nog, dus ik zou je ze zo geven, maar ik denk niet dat het gaat lukken :')

    Btw, het is 'I have' of 'I've got' ipv 'I've', just so you know :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Ik had laatst ook keelpijn, en toen had ik van die dingen die je keel verdoven zodat je voor een tijdje niks merkt van die keelpijn zeg maar. Ik heb ze nog, dus ik zou je ze zo geven, maar ik denk niet dat het gaat lukken :')

    Btw, het is 'I have' of 'I've got' ipv 'I've', just so you know :3

    Oh bah, stomme vertaal machine ,___, nja bedankt om 't te veranderen :')
    + ik heb best al veel dingen ingenomen, tabletjes, siropen, spuitbusjes voor in de keel, grootmoeders receptjes (zoals thee met honing en zo) en like, niets helpt :3

    Nu hoest ik ook al slijmen op + voelt het alsof mijn keel bloed D: