• Jaaaaaa, ik start ook een superheldenstory. :9~:9~:9~
    Maargoed, ik zoek dus wat rollen. :> Vijanden, om precies te zijn. Dus wil je graag verschijnen in deze -ongetwijfeld nerdige- story? vul dan het onderstaande in. :9~

    Voor gewone rollen;
    Naam:
    Leeftijd:
    Bijnaam:
    Karakter:
    Uiterlijk [/foto + beschrijving]:
    Extra:

    En voor superhelden/vijanden;
    Naam:
    Leeftijd:
    Alias [/de alias van Clark Kent is bijvoorbeeld Superman]:
    Karakter:
    Uiterlijk [/foto + beschrijving]:
    Kostuum [/hoe ziet het eruit?]:
    Wapen:
    Speciale kracht/specialiteit:
    Extra:

    Ik kies btw de beste, niet de eerste. ;>

    VIJAND x2 ~ Weasley, Flynn
    SUPERHULPJE x1
    CRUSH x1
    FANCLUB x3

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 20:20 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Sorry, was eten D:
    *gaat invullen*


    I live for the applause, you will die for it.

    Tsk tsk, Sem. Dat had ik nou niet van je verwacht. Is eten nou echt zo belangrijk?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    MJA :9~
    done met invullen
    :Y)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 18:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    De proloog staat al op Quizzzlleeeee


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Okeee, met de inschrijvingen die ik nu heb, wordt het Neil Howlett/Chail. ;> Misschien dat ik Kim Bond/Spidergirl er ook in doe, een vrouwelijke vijand, altijd leuk. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Zou iemand de storie in de spotlight willen zetten? (A) Ik heb momenteel geen geld. ;<


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    kryg ik geen rol? ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Spidergirl bestaat echt, eh 8D Ofja, 'echt', als in strips enzeau.


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    Spidergirl bestaat echt, eh 8D Ofja, 'echt', als in strips enzeau.

    I know, en daarom maakte ik daar mijn eigen persoonlijke draai aan als personage x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    La la la lalaaaa

    TROUWENS. Ik zou het wel fijn vinden, als je een rol hebt/krijgt, dat je dan de storie leest. ;3


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Je wilt een vijand? Een vijand kun je krijgen. >8D

    Naam: Lilith
    Leeftijd: 19
    Alias: Lady Filth
    Karakter: Compleet geschift? 8D (/shotdead) Ehm, arrogant, bitchy, flirterig, uit de hoogte en snel aangebrand.
    Uiterlijk: Rood haar tot heupen, grijze ogen, lange slanke benen, redelijk dun, 1,69 groot
    Kostuum: Lange, zwarte, strakke jurk, strapless. Lange zwarte handschoenen en zwarte laklaarzen met hoge hakken.
    Wapen: Haar lichaam? o-o Haar nagels vooral.
    Speciale kracht/specialiteit: Supersnel, kan haar nagels tot zo'n 4m laten uitgroeien en hard laten worden. Versmelt met de schaduw om zich te verbergen.
    Extra: Lilith heeft een mentale ziekte waardoor ze onberekenbaar is. Ze heeft 'Borderline-persoonlijkheidsstoornis'. Daaruit is ook Ophelia ontstaan, wat haar vijandig maakt tegenover het grootste deel der mensheid en zwaar geobserdeerd met een persoon. (misschien kun je haar als een soort rechterhand van een meesterslechterik gebruiken??) Ze zou ook niet terugschrikkend voor zelfverminking/zelfmoord als dat voor haar 'ene persoon' is.

    Mentale inrichting heeft die nodig >.>

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 18:59 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Naam:Lindsey caponatta
    Leeftijd: 18
    Alias [/de alias van Clark Kent is bijvoorbeeld Superman]:bitchy
    Karakter:bitchy
    Uiterlijk [/foto + beschrijving]:http://api.ning.com/files/kHZNBDqH1Zjx3otipJbb2ZXJ*Zy32i5sKJK3jfP2rzE6YVqCKhj5692NohBDFi4Y7GrV5mJF*Eb4gbMScqpSPWEBk86IpWu7/parijs2008059.jpg ze hheft bruin haar mey bruine ogen oorbellen en een slank lijf
    Kostuum [/hoe ziet het eruit?]:zwarte korte jurk zwarte hakken en zwarte oorbellen
    Wapen:haar bitchigheid
    Speciale kracht/specialiteit:kan goed mensen afleiden
    Extra:als iemand iets flauws tegn haar zegt krijgt diegene dat terug


    -

    Naam:Alfred F. jones
    Leeftijd: 19
    Alias: American
    Karakter:wil de enige bestaande held zijn,daarvoor wil ij alle anderen uitscakelen. diep vanbinnen is hij dus een Good-Guy. hij is meestal opgewekt en overenthousiast.hij heeft een Hamburgerverslaving en drinkt voornamelijk cola. nederlagen probeert hij zosnel mogelijk te vergeten.ij is zelfverzekert en trots op zijn Amerikaanse afkomst.
    Uiterlijk: American is herkenbaar aan zijn haar,en dan voornamelijk et recht omhoog staande plukje.hij is blond en heeft blauwe ogen.hij draagt ook een bril.hij is vrij land en slank gebouwt
    hij staat op de voorgrond
    Kostuum:zie plaatje,grijsbruin legeroutfit,stropdas... soms heeft hij de Amerikaanse vlag als Cape
    Wapen:gewoon een pistool
    Speciale kracht/specialiteit: Schoneschijn; kan anderen dingen laten zien,voelen,ruiken,proeven en horen die er niet echt zijn.
    Extra: zoekt een hulpje,dus daarom tewst hij iedereen eerst uit voor hij ze vermoort.als ij iemand vind die hem bevalt probeert hij em over te halen naar zijn kant te komen.
    hij zal nooit samenwerken met andere slechterikken,omdat hij er hijlig in gelooft het goede te doen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 11:01 ]


    why is always london so far away when you need it?

    Oké oké, haha. Genoeg vijanden. (:
    Als ik nieuwe rollen nodig heb, post ik het hier. :''D


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    En nu verder jij met je story c:
    En Chail ownd jullie allemaal. JOKE


    I live for the applause, you will die for it.