• Ja ik vind het dus geen reet meer aan op quizlet. Er gebeurt nauwelijks nog wat en al het nieuws wat op het forum komt weet ik grotendeels al.
    Tijd voor mij om te stoppen?
    Nee ik denk het niet want de mensen die ik hier nog spreek ga ik dan teveel missen.
    Vinden jullie Q nog leuk? Wat doen jullie dan haha (cat).
    Schrijven heeft voor mij geen zin. Bij hoofdstuk 3 weet ik niks meer.


    when words fail, music speaks.

    Bij mij begint het ook te vervelen, ja.


    .

    Schrijven doe ik sowieso niet echt ofzo. Ik vind Q nog wel leuk. Maar als jij het niet meer leuk vind dan stop je er toch gewoon mee? (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Eh.... de mensen. Daarom ben en blijf ik hier. En het forum, al is die ook kinda dood.

    Psychic schreef:
    Schrijven doe ik sowieso niet echt ofzo. Ik vind Q nog wel leuk. Maar als jij het niet meer leuk vind dan stop je er toch gewoon mee? (':
    Dat zeg ik juist, dat kan ik niet want dan ga ik de mensen die ik op Q spreek en niet op msn of hyves enz missen.


    when words fail, music speaks.

    Ik zit eigenlijk alleen op het forum, ofzo. Heel soms schrijf ik wat maar verder begint het ook aardig te vervelen hier, ja.


    your eyes are like stars in the night.

    Het forum is gewoon echt heel dood, maar ik zit nu veel op Lockerz so I don't really care :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waarom denk je dat ik nooit meer online ben? (:

    Ohja, je moet gewoon gaan simssen, dat ik verslavend. Doe ik ooook! :Y)

    ik vind de mensen die ik ontmoet leuk, voor de rest vind ik het wel saai :3
    maar dan maak ik onzin topics en dan is het ineeens leuker x'D

    ik zit alleen op het forum :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    je meot een tijdje stoppen en dan over een maandje of 2 moet je er weer opgaan want dan is het weer leuk heb ik ook gedaan ik ben er bijna meer dan 1jaar niet opgeweest en toen ben ik weer tergu gekomen en dan zijn er allemaal nieuwe dingen die je leuk vind en dan ga je er vanzelf weer elke dag weer op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou nog steeds van Quizlet hoor, ook al houdt niemand van Quizlet meer van mij, hé Bo. _O_


    Some people make the world special just by being in it

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:48 ]

    Idd,het is hier dood an het worden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Inderdaad, maar ik zit daarom vooral op fbrt


    There are several things that I have been doing wrong.