• Ik me nooit meer op geef voor projecten op school die ook maar iets te maken hebben met festivals opbouwen! :Y)

    Vandaag moest ik helpen bij het opbouwen van het bevrijdingsfestival Overijssel... We moesten om half 9 er al zijn en officieel tot 5 uur door gaan. We begonnen meteen al met dat we enorm zware bouwhekken moesten tillen en verplaatsen, enorm zware betonblokken voor de hekken sjouwen, containers sjouwen en dat terwijl er allemaal van die bouwlui waren die dat horen te doen maar nee dat werk laten ze aan ons niet-spierballen-hebbende-meisjes over... (waar zijn die "sterke" mannen als je ze nodig hebt?) en we moesten strandballen opblazen terwijl er gewoon een gasmachine was die we NIET mochten gebruiken :/

    We hebben het hele terrein (ja het HELE terrein en dat is enorm groot) wel een stuk of 10 keer moeten overlopen en van de ene kant naar de andere kant spullen moeten sjouwen. Het was enorm koud en het regende ook nog eens! :/

    Uiteindelijk zouden we houten flonders moeten leggen aan het eind van de middag voor de "vloer" maar het regende te hard dus mochten we eerder naar huis...

    Ik was al ziek 2 dagen van te voren, nu ben ik ook nog eens strontverkouden en ik leef de hele dag op asprines! --' En dan te bedenken dat we maandag en dinsdag ook nog de hele dag van half 9 tot 5 moeten! :/

    Ik mag niet nog erger ziek worden want 8 mei moet ik naar Valerius! :9~ Alleen ik kan me niet ziek melden aangezien ik dan mijn 3 studiepunten niet krijg (en die heb ik wel nodig want aan anders mag ik niet over, wat een onzin trouwens het heeft niks met mijn opleiding te maken :/)

    Tot zover mijn zeik-topic bedankt voor het lezen van mijn frustratie at the moment! :')


    dream, dare, fly!

    das echt fucking genaaid eigenlijk
    beterschap


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    das echt fucking genaaid eigenlijk
    beterschap
    |

    Th'x :')
    Echt al die bouwlui en "sterke" mannen stonden ons zo aan te staren toen we die bouwhekken moesten doen... Hun maar niks doen en wij maar sjouwen... Denken ze nou echt dat ik een *piep* betonblok met mijn kippenkracht kan optillen :')


    dream, dare, fly!