• Zoals ik gister al -met uitleg- vertelde, heb ik mijn ribben gekneusd.
    Ik ga echt dood van de pijn, kan amper zitten, bijna niet staan, liggen is een ramp-dus slapen gaat ook al niet-, lachen, hoesten, niezen doet onwijs pijn -laat ik juist nu verkouden zijn><-. Ademhalen is zelfs pijnlijk! Pijnstillers helpen niet, de pijn blijft onwijs hevig. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen nu.

Iemand een idee?

[ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 23:00 ]

Stop holding me under and let me breathe.

Zo weinig mogelijk bewegen of ijs op leggen? Ik heb geen idee, ik heb nog nooit iets gekneusd.. :x

Home is now behind you. The world is ahead!

Sid schreef:
    Zo weinig mogelijk bewegen of ijs op leggen? Ik heb geen idee, ik heb nog nooit iets gekneusd.. :x

ik kneus altijd dingen. Breken doe ik niet aan^^

De laatste keer dat ik iets kneusde was mijn knie. Maar dat voelde heel anders dan nu:O

Stop holding me under and let me breathe.

Zo weinig mogelijk bewegen, ijs erop leggen, slapen, terug naar dokter gaan?

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Laat een pijnverzachter voorschrijven door de huisarts, die kunnen je waarschijnlijk beter helpen.

your eyes are like stars in the night.

Ik heb mijn ribben ook eens gekneust, maar ik kreeg er toen een puffer voor én een lach verbod :"X -pijnstillers helpen niet, want het zijn je ribben.-

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

zo een morfinespuit nu ja dat krijg ik en je kan mijn nieuwe club joinen de ik heb mijn ribben gekneusd en laat ik nu net verkouden zijn club want ik ben zo even lekker gevallen tijdens het dansen

Change, the only good thing in this world.