• Heb jij nou echt een hekel? Ik heb bijvoorbeeld echt een hekel aan Justin Bieber en Lady Gaga, omdat ze denken dat ze heel wat zijn. Daar kan ik dus echt niet tegen. Hun liedjes zijn ook vet irritant. Maar dat is mijn mening. Ik probeer hem zo normaal mogelijk te uiten. Jullie mogen ook vertellen aan welke celeb je echt een hekel hebt, maar hou het wel beleefd en netje. :Y) Anders wordt het weer eens zo'n ruzie topic.
    Dus, aan welke celeb heb jij een hekel? :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    XLightAngelX schreef:
    Paris Hilton:X
    Ik heb een hekel aan domme vrouwen die 83 miljoen euro hebben, terwijl ze alleen maar in seks tapes spelen, en die het te hoog in hun bol hebben en denken dat ze heel wat zijn:$


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Justin Bieber en adam lambert(ik vind hem egt eng xD)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Atlanta schreef:
    Ehm, echt een hekel aan iemand heb ik niet, omdat ik geen van alles persoonlijk ken. Maar als ik echt iemand moet zeggen is het Cinema Bizarre (:


    *valt ter pleke om van het lachen*
    WHAHAHA
    Omg nieuws volgen die bestaan niet meer x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik was aan mijn lijst nog 4 su....*kuch* mensen vergeten te zeggen;
    TH (A)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    XLightAngelX schreef:
    Paris Hilton:X
    Ik heb een hekel aan domme vrouwen die 83 miljoen euro hebben, terwijl ze alleen maar in seks tapes spelen, en die het te hoog in hun bol hebben en denken dat ze heel wat zijn:$

    Humanity schreef:
    (...)

    *valt ter pleke om van het lachen*
    WHAHAHA
    Omg nieuws volgen die bestaan niet meer x'D

    Like, als je ze niets leuk vindt ga je ook niet volgen of ze uit elkaar zijn of niet?

    OT
    Justin Beaver, Lady GaGa, Eline De Munck, Erika Van Tielen en vast nog wel meer.

    Amy Whinehouse
    Anouk


    wth.

    Flawless schreef:
    Aan niemand. Je kunt die persoon niet haten/een hekel aan hebben,als je ze niet kent.

    (Y) vind ik ook


    Felix

    justin bieber & eline de munck


    There's nothing like us.

    Duo schreef:
    justin bieber, jan smit en die volendamse vrienjes van hem, miley cyrus. :')
    + jonas brothers


    én Tokio Hotel :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Flawless schreef:
    Aan niemand. Je kunt die persoon niet haten/een hekel aan hebben,als je ze niet kent.


    Hope goes lost but never dies.

    justin bieber!


    -

    Eline De Munck is echt irri ;S
    Verder is Mika ook super achterlijk x)


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Whipple schreef:
    justin bieber, jan smit en die volendamse vrienjes van hem, miley cyrus. :')
    + jonas brothers


    NIKS TEGEN DE SCHATIGSTE BROERTJES HEE I LOVE THEM !!

    Ik heb er echt een hekel aan hoe somige meisjes over Justin Bieber praten. Het is niet dat ik hem echt haat, maar hij is rijk en gelijk vind iedereen hem knap:8 Dat haat ik echt! Verder mag ik Gorden niet zo:$


    Happy Birthday my Potter!