• het draait hier altijd om me broer, vandaag had hij weer een nieuwe computerding wat me niks intereseerde en ik moest ernaar kijken maar toen moest ik zeggen welk fimpje ik op youtube wou zien en toen klikte hij de verkeerde aan dus ik zei nee die andere en toen zei me vader : KIJK NOU FF RUSTIG ERNAAR JOH. en toen zei ik maar ik doe toch niks en toen werd hij boos omdat ik me handen nog niet had gewassen (ik kwam van de kermis) en toen zei : Jaah maar ik moet toch zo nodig naar dit ding kijken, en toen zei hij doe dan wat ik zeg!
    toen ging ik boos naar boven en hoorde ik ze zeggen dat ik me aanstelde.

    Het draait hier altijd om me broer of hij heeft weer iets nieuws of hij gaat ergens heen of hij gat wielrennen.

    bedankt voor het lezen.(flower)


    ailoveejoee.

    Das wel jammer,misschien moet je vragen waarom ze zo doen?

    ik zou zeggen, praat er thuis over :3
    gelukkig heb ik dat niet thuis,
    ookal heb ik een broer, en nog twee zusjes :3

    ik heb hetzelfde hier.. ik houd het niet meer uit hier thuis. In ieder geval, veel sterkte en ik hoop dat het bij jou veranderd.


    Let's do this poo

    Praat er over,en als ze niet luistere niets van aan trekken.Met opgeheven hoofd door gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het met Exercitus eens..
    ik heb dat ook soms als mijn broertje iets kapotmaakt ofzo dan verzint hij een verhaal waarbij het net lijkt of ik het kapotgemaakt heb enzo.


    iloveJustinBieber

    Goh, hier ook >.<
    Hij gaat naar de Hogeschool, heeft net een nieuwe auto blablabla. Ik hoor nu al een heel schooljaar die zever aan alsof mijn broer 'perfect' is --'


    Don't be a drag, just be a queen.

    Exercitus schreef:
    Praat er over,en als ze niet luistere niets van aan trekken.Met opgeheven hoofd door gaan.


    Idd.

    Ik heb dat niet. I'm mommy and daddy's little darling. :3


    All this dampness is damp.

    Ik vind eigenlijk dat je ouders met aanstellen wel een punt hebben. Er zijn ergere dingen die je kunt meemaken.


    Alis volat propriis