• Ironhide | Winnaar

    1. Lucylot [Opdracht 3]
    2. Guitarsolo [Opdracht 1]
    4. Duo [Opdracht 4]
    7. Anarchist [Opdracht 4]
    8. RIVERxFLOW [Opdracht 4]
    9. ShanaCity [Opdracht 2]
    10. pixiecullen[Opdracht 1]
    12. leintje [Opdracht 3]
    13. SpringRain [Opdracht 2]

    Bekijk hier je punten voor alle opdrachten

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 23:20 ]


    MUSIC && FASHION

    Ironhide schreef:
    oh my god, dit word echt genieten xD


    Omdat het de laatste opdracht is of de opdracht zelf xp


    MUSIC && FASHION

    BLUExROMANCE schreef:
    (...)

    Omdat het de laatste opdracht is of de opdracht zelf xp


    omdat ik bij de woorden favoriete film mijn hersens al meteen hoorde ratelen:P

    Ironhide schreef:
    (...)

    omdat ik bij de woorden favoriete film mijn hersens al meteen hoorde ratelen:P


    Oef, dan is het toch nog niet zó'n moeilijke opdracht. Ik denk toch dat iedereen een favoriete film heeft en ik heb tot volgende week woensdag gegeven, dat moet wel lukken dan hè.


    MUSIC && FASHION

    het is dat ik nu te lui ben om verder te typen en naar bed ga, anders had je m binnen een half uur al wel gekregen :Y)

    Ironhide schreef:
    het is dat ik nu te lui ben om verder te typen en naar bed ga, anders had je m binnen een half uur al wel gekregen :Y)


    Sorry voor de late reactie,
    da's geen probleem,
    ik heb tijd en jullie hebben tijd tot volgende week woensdag.


    MUSIC && FASHION

    Nog één week


    MUSIC && FASHION

    Vijf dagen te gaan, maar nog niemand heeft iets ingeleverd ^^


    MUSIC && FASHION

    Ik weet het, maar school gaat even voor [A].


    I am an idiot, I move.

    Anarchist schreef:
    Ik weet het, maar school gaat even voor [A].


    No problem, maar het is gewoon dat je het niet vergeet en aangezien dat het weekend is, heb je toch iets meer tijd hiervoor.


    MUSIC && FASHION

    Aangezien ik vind dat iedereen een tweede kans verdient, heb ik besloten om Duo wél nog te laten deelnemen. Voor ik hier misschien een enorme bui geklaag ontvang: zij zal opdracht 3 & 4 moeten inleveren, dus het verloopt nog steeds eerlijk.


    MUSIC && FASHION

    heeft ze nu inmiddels al wel wat laten horen dan? vind t niet erg, maar ook niet echt eerlijk tegenover die anderen die er de eerste 2 ronden zijn uitgegaan zonder dat ze wat inleverden, of zijn die uit zichzelf gestopt?

    Ironhide schreef:
    heeft ze nu inmiddels al wel wat laten horen dan? vind t niet erg, maar ook niet echt eerlijk tegenover die anderen die er de eerste 2 ronden zijn uitgegaan zonder dat ze wat inleverden, of zijn die uit zichzelf gestopt?


    De andere mensen die je ziet die eruit zijn, hadden gewoon niet genoeg punten om door te gaan, de mensen die zijn gestopt heb ik er zowieso al vantussen gehaald. Dus ik vind dit, persoonlijk, een goede rede om haar toch nog een tweede kans te geven.


    MUSIC && FASHION

    okay ^^ dan is t toch goed lijkt me, zolang ze ze nu maar wel maakt xD

    Ironhide schreef:
    okay ^^ dan is t toch goed lijkt me, zolang ze ze nu maar wel maakt xD


    Ja dat hoop ik ook, maar ik vertrouw haar aangezien ze toch de moeite doet om nog te reageren op mijn gastenboekbericht van een aantal dagen geleden (:


    MUSIC && FASHION

    ah dat vind ik lief!
    -@ hierboven-
    en ik ben stiekem nu met opdracht drie bezig, en daarna ga ik ana vier :3 werken :3