• Ron Wemel/Ron Weasley! :'D
    Nou, ik en mijn bff zagen op een dag een jongen die precies op Ron Wemel van Harry Potter leek, alleen zijn haarkleur was wat lichter. En toen raakte we erdoor geobsedeerd. Als hij voorbij liep riepen we altijd; 'WEASLEEEEEY*!!' Maar jammer genoeg zien we hem niet zo vaak D:. En nu hebben we een stagiair en hij lijkt ook op Ron Wemel! :'Ð En als we iets fout doen zeggen we altijd heel luid 'BLOODY HELL*' of als hij voorbij loopt of we de klas inkomen roepen ik en mijn bff altijd 'WEASLEY FOR LIFEE!'. En hij snapt nog steeds niet waarom we dat doen. ^^"

    WEASLEY = Wemel in het Engels
    BLOODY HELL = Ron Wemels scheldwoordje


    Om dit topic zinnig te maken vraag ik; Ooit al eens een leraar/stagiair/of iemand anders gezien die op een beroemdheid lijkt?


    All this dampness is damp.

    dat is best wel cool =D

    En nee helaas niet :O


    I solemny swear i am up to no good

    lol, 'BLOODY HELL!'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh ja!
    wij hebben eens een stagair gehad die leek op Frodo van lord of the rings, dat was echt hilárisch!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Wij hadden een stagair die wel wat leek op Tyson Ritter

    ik een uitwisselings student die net het jongere broertje van jackson rathbone is :9~
    en ik heb zijn email adres
    (yeah)


    Change, the only good thing in this world.

    Flynn schreef:
    lol, 'BLOODY HELL!'.

    Haha geweldig ik zie het helemaal voor me x'D


    dream, dare, fly!

    Het plaatje doet het niet.
    & Nee, ik niet (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Whaha, Geniaal :Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik ken iemand die Op Alivin van Alvin en the chipmunks lijkt namelijk onze school eekhoorn Hammy oftewel Hammerd

    Username schreef:
    Whaha, Geniaal :Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ken iemand die vreeeselijk hard op Taylor Swif lijkt! :8


    ~

    Wij hebben onlangs een stagiair gehad voor L.O. die nogal leek op dr. Chase uit House MD. (:


    007

    Cantage schreef:
    Het plaatje doet het niet.
    & Nee, ik niet (krul)


    Never run out of reasons to smile...