• We zijn vandaag gaan shoppen - zo zielig ben ik dus, ik moet nog met mijn moeder gaan winkelen - en ik hou echt niet van die TE skinny jeans, van die hemdjes enz.. En nou heeft mijn moeder me zo'n hemdje gegeven - zo een met lange mouwen - en ik heb gepast op haar bevel, maar ik vond het lelijk en hang het terug. Kom ik aan de kassa, blijkt dat ze hem TOCH heeft gekocht. En nou ben ik echt zo woest, want ik ben het verplicht te dragen terwijl ik het haat en het verafschuw..
    Sorry mama dat ik NIET de perfecte dochter ben..
    Dit moest er even uit..

    Edit: Effe vergeten erbij te zetten: mijn moeder flikt me zoiets wel vaker, als ik niet de beste resulaten van de klas heb flipt ze helemaal en ik mag NOOIT met een vriendin afspreken omdat ze me te jong vind.. behalve als het met school te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 17:44 ]


    Jaybee dude (:

    Het zal vast leuk zijn?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat doet mijn ma ook zo vaak.
    Gewoon niet dragen of weggooien/geven, dan denkt ze dat je hem kwijt bent en vergeet ze hem misschien wel. En als je dat geen optie lijkt ga je gewoon ruzie met haar maken. Koop voor haar dan maar een oma truitje of zo. Kijken of zij het draagt.(:


    Edit:
    Ik vind dat je je best wel aanstelt om haar hierom te haten. ._.

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 17:40 ]


    Scream for mercy!

    Argh, dat is wreed! Ik zou ook super boos zijn als mijn moeder zoiets flikt. Maarja, uiteindelijk bedoelen ze het wel goed >.< Maarja, als ik jou was zou ik het gewoon niet dragen ;]


    You are beautiful, you are love.

    Gewoon niet dragen,
    of verknippen wanneer zij erbij staat,
    en dan kijken naar haar reactie :]
    Of draag het wanneer je naar het strand gaat, laat 'm daar 'perongeluk' liggen =]
    Maar, als ik jou was,
    zou ik niet naar haar luisteren,
    en hem gewoon niet dragen ;3
    En uiteindelijk verspilt jouw moeder geld XD


    wth.

    zielig omdat je nog met je moeder gaat shoppen? Schat, ik shop liever met mijn moeder dan met wie dan ook.
    Anyway, om haar daarom al meteen te gaan haten. Bedoel het is wreed, maar om woest te zijn op haar om zo'n reden?...

    Bublicious schreef:
    We zijn vandaag gaan shoppen - zo zielig ben ik dus, ik moet nog met mijn moeder gaan winkelen - en ik hou echt niet van die TE skinny jeans, van die hemdjes enz.. En nou heeft mijn moeder me zo'n hemdje gegeven - zo een met lange mouwen - en ik heb gepast op haar bevel, maar ik vond het lelijk en hang het terug. Kom ik aan de kassa, blijkt dat ze hem TOCH heeft gekocht. En nou ben ik echt zo woest, want ik ben het verplicht te dragen terwijl ik het haat en het verafschuw..
    Sorry mama dat ik NIET de perfecte dochter ben..
    Dit moest er even uit..

    Edit: Effe vergeten erbij te zetten: mijn moeder flikt me zoiets wel vaker, als ik niet de beste resulaten van de klas heb flipt ze helemaal en ik mag NOOIT met een vriendin afspreken omdat ze me te jong vind.. behalve als het met school te maken heeft.


    Jaybee dude (:

    Mijn mening is dat ik vind dat jij je beetje aanstelt, dat je het niet leuk vind is logisch maar om nou zo over je moeder te praten hierom .. En dan draag je dat shirt toch gewoon niet?


    -

    Het is je moeder! Wees blij dat je er een hebt! Sorry hoor, maar doe ff normaal.


    Alis volat propriis

    Om je moeder daarom te haten is best wel overdreven. En er is niets mis aan met je moeder shoppen, dat vind ik ook typisch weer zo'n uitspraak voor een meisje wat alleen maar stoer wil overkomen. -Oké, misschien vooroordelen maar who cares.- En over dat hemdje, dat doet mijn moeder ook wel eens hoor, gewoon niet dragen.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Maakt toch niet uit. Als je het niet mooi vind, doe je het niet naar school aan, alleen in het weekeind. Dan doe je je moeder toch een plezier! ;)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    twiddict schreef:
    Het is je moeder! Wees blij dat je er een hebt! Sorry hoor, maar doe ff normaal.

    _O_


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Best jammer dat je niet met een vriendin mag afspreken, maar best zielig om je moeder daarom te haten.

    Als jij dat hemddingetje niet wilt. Mag ik hem dan. Ik ben dol op die dingetjes, die jij bedoelt. Hehe, ik snap wat je bedoeld. Ik háát shoppen, en ik ben te kieskeurig, als ik iets niet leuk vind. Draag ik het nooit. Je mama is gewoon een beetje irritant.


    SLOAN.

    @Bublicious

    Kind, alsjeblieft zeg. Dan zal ze wel gewoon bezorgt zijn, en oké, misschien is dat wel heel erg kut, maar toch. Jij moet verdomme blij wezen dát je een moeder hebt! Er zijn er zat die jaloers op je zullen zijn, geloof me!


    Scream for mercy!

    Ze bedoeld het vast niet zo om te haten. Jullie hebben toch ook je periodes om eventjes je moeder zat te zijn. Soms zetten mensen het perongeluk een beetje dik aan weetje...


    SLOAN.