• Ja, wanneer ik afstap aan de bushalte na school, moet ik nog een kwartiertje stappen naar huis. En onderweg passeer ik een huis, met velux-ramen [van die openklapbare ramen ofzo hé] en élke keer als ik voorbij wandel, staat dat raam op een kier. En telkens steekt een meneer -dik, een gele tshirt, en kaal- z'n hoofd half boven de rand en begluurt me, en dat is zoooo eng om te zien! En het ergste is, hij gluurt élke keer, en wanneer ik dan telkens vanuit m'n ooghoeken kijk, zie ik dat zijn hoofd meegaat met de richting die ik uitga. En tot ik de hoek omben, lost hij zijn blik niet hé! Het was vandaag al de vierde keer dat hij dat deed. Ik bedoel, je kan wel kijken naar buiten, maar niet met je hoofd heel stiekem 'verborgen' achter het raam, en blijven gapen hé. Net een klein kind die de buren bespioneert ofzo, niet normaal ;s

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 20:42 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ieuw? ;p
    Ik hoop dat'k die man nooit in z'n nakie hoef te zien, z'n hoofd alleen al is een gedrocht :'D
    hahahah , ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je toch maar best oppast met zulke mensen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Poseidon schreef:
    Laat je ouders er sowieso steeds weer vanaf weten, als je je bedreigt voelt mag je -volgens mij- gewoon naar de politie stappen, ze zijn er voor je veilig heid. Verder vind ik het..eww.

    Ja, dat lijkt me ook wel het beste. En zelf iets tegen die man zeggen durf ik niet. Normaal wel, maar deze is gewoon té eng.


    Life begins at the end of your comfort zone