• Ik haat die verhalen waarin Edward de hoofdrol speelt. Waarom? Ik vind zijn karakter niet leuk. Evenals Bella's karakter. Ook vind ik het vreselijk als mensen zichzelf of anderen in het twilight verhaal stoppen, en vervolgens een romance met een van de mensen in dit verhaal beginnen. Gevolg; ik maak een Twilight verhaal naar mijn wensen :Y)
    Het is een verhaal waarin de romance tussen Jasper en Alice de grote hoofdrol speelt. Lekker veel drama, seks, je kent het. Toch ga ik het niet té onorigineel maken, want zo ben ik niet.
    Anyways;
    Link naar verhaal

    Liefde, passie, lust.
    Het leven is zo eenvoudig nog niet als vampier. Je bent gedoemd je hele leven te verlangen naar menselijk bloed. De geur van vers, menselijk bloed maakt een vampier zo hongerig als het maar kan. Als je dan ook nog is een vegetariër besluit te worden, wordt je leven al helemaal gecompliceerd. Maar wat zou je verlangen naar menselijk bloed kunnen verminderen? Juist, liefde. Liefde, passie, lust, alles wat erbij komt kijken.
    Alice Cullen en Jasper Hale weten dit maar al te goed. Hun verlangen naar menselijk bloed is groot, en het bloed van beesten is niet bevredigend genoeg. Zij vullen deze bevrediging op door hun liefde. Beweerd wordt dat vampiers geen ziel hebben. Met deze liefde bewijzen Alice en Jasper het tegendeel.
    Liefde is grenzeloos, ook voor vampiers.


    Ik weet dat ik niet de grootste Twilightfan ben.


    Life is hard and then we die

    ik heb daar ook zo'n hekel aan. (:
    verder wordt ik gedwongen door zo ongeveer iedereen in mijn omgeving, om die boeken te lezen enzo, want dat zijn allemaal twilight-freeks.
    maarre, ik neem een abo. (:


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Tenks joe _O_


    Life is hard and then we die

    whahaha, ja mensen gooien dat hele verhaal om, hea? Soms vind ik het wel leuk, maar best vaak ook wel irri. Ik heb ook twee verhalen over twilight zonder nieuwe mensen enzo. xD
    btw ik ga ff kijken, neem denkik abo.


    Alis volat propriis

    Het verhaal is nu dus officieel begonnen, geen inleidende stukjes meer ^^


    Life is hard and then we die

    Deel 2 van hoofdstuk 3 is er, ik dacht ik meld het even hier, want quizlet faalt met mailtjes vandaag.


    Life is hard and then we die