• Hallo,
    weet iemand misschien wat je voor vakken moet hebben als je Manager wilt worden???

    Xoxo


    Yongguk & Daehyun <33

    Economie, wiskunde en M&O sowieso volgensmij.. vraag het anders eens aan je mentor

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 15:54 ]


    ars moriendi

    m&o :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Economie en M&O in ieder geval.


    Life is hard and then we die

    Ik doe opleiding Handel&Verkoop, en als je dat haalt kun je dus ook verder en manager worden. Of een eigen bedrijf starten. Daarvoor heb je Handel&verkoop voor nodig, en economie, Wiskunde hoeft NIET persé, Je kunt ook duits kiezen. Of alle 2.
    Maar, zo is het bij ons. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Ik wil Bussniss economics studeren, en daar heb je geen M&O voor nodig. Ik denk zoiezo niet dat je voor iets M&O nodig hebt want het wordt geloof ik niet op alle scholen aangeboden. Je hebt wel Economie nodig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet het niet zeker. Vraag het anders eens aan je decaan.


    I'm not your princess

    Ik wil graag ArtiestenManager worden. En ik doe op dit moment VMBO-TL. Maar ik ga naar VMBO-TL3 als ik het niet meer haal om naar Havo 3 te gaan dit jaar, want dan ga na VMBO-TL4 na Havo 4 toe. Want voor die opleiding heb ik Havo nodig. Ook heb ik dan Duits heel erg nodig, aangezien ik in Berlin wil studeren.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 16:20 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Wat is btw M&O?


    Yongguk & Daehyun <33

    M&O is managment & Organisatie, lijkt mij zelf erg handig en ik wil ook iets met managment gaan doen ;) K ga drm wiskunde, duits, economie & M&O kiezen


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    managment en organisatie :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk economie of M&O sowieso. [M&O is een soort bedrijfseconomie. Verder denk ik dat wiskunde&een vreemde taal wel handig is. Maar je zou het even na moeten vragen bij je mentor, of bij de opleiding die je wil gaan doen?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    M&O is een aanrader (niet te geloven dat dit ooit nog uit m'n vingers kwam, want ik vind het een schijtvak) en economie. Vreemde talen is ook handig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sowieso Economie en M&O zoals de meesten hier al zeggen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Papillon schreef:
    Ik denk economie of M&O sowieso. [M&O is een soort bedrijfseconomie. Verder denk ik dat wiskunde&een vreemde taal wel handig is. Maar je zou het even na moeten vragen bij je mentor, of bij de opleiding die je wil gaan doen?


    Dat gaat ook makkelijk! Ff naar Berlin toe (zo'n 7 uur verderop) om te vragen welke vakken ik nodig heb xD


    Yongguk & Daehyun <33