• Ja, want het is weer eens zover. Dankzij mijn zus heb ik weer een torenhoge biebboette. Zij steelt altijd mijn boeken mee naar Utrecht, (waar ze op kamers is) die ik heb geleend. En dan moet ik ze inleveren. En dan zijn ze er niet. Zoals, ik had een engels boek geleend voor school, en die moest ik een half jaar geleden inleveren. o.O Ik dacht dat ik hem al had ingeleverd. Maar goed, ik dacht dat ik een andere boete had, omdat dat ding het niet deed. Dus ik naar die balie. Komen ze zo van ; Ja je hebt een boek in je bezit. Ik 'He?' Dus ik nog een keer het hele huis doorzoeken. Ik vond het niet. Toen dacht ik al... 'Dat boek is er niet' Dus ik mijn zus bellen. Zegt ze doodleuk dat ze dat boek niet heeft. Maar ik geloof haar niet. Omdat ze wel vaker dat heeft gezegd, en dat ze die boeken dus wel bleek te hebben. Maar ik moet nu dus die vergoeding betalen, en ik kan niet 1,2,3 naar utrecht gaan. En mijn ouders zeggen : 'Nou je bent zelf slordig op je spullen' en zeggen dat mijn zus het niet heeft. Oh, dat irriteert me zo.

    Zijn jullie soms ook zo pist op je famillie?


    SLOAN.

    Dat is echt kut, ik ken het wel. Ik ben soms echt pissig op mijn familie.


    -

    :O Dat is e4cht super lullig!

    Gelukkig doet mijn zusje dat net niet ;) Mijn bieb boeken "Lenen" Wel andere spullen, maar mijn boeken vind ze vaak tog niet leuk (uitzonderingen daar)


    ~ You're original, cannot be replaced ~