Ik ben trots op mijn moeder, dat ze haar man en tevens mijn vader heeft moeten verliezen maar dat ze steeds positief in het leven heeft gestaan, en dat ondanks alle tegenslagen de afgelopen 2 jaar nog steeds doet. (In tegenstelling tot mezelf)
Ook ben ik trots op mezelf, gezien het feit ik door het overlijden van m'n vader (ja, toen was ik enorm zwak, in tegenstelling tot m'n moeder) enorm de mist in ben gegaan. Terwijl ik voor de Cito toets in groep 7 (voordat mijn vader overleed) VWO-advies had, kreeg ik tijdens de Cito in groep 8, anderhalve maand nadat m'n vader dus overleed, een advies wat niet eens in de buurt van VWO kwam: Vmbo beroeps-kader.
Ja, dat was enorm schrikken. Maar ik deed m'n huiswerk nooit, leerde nooit, spijbelde zelfs op de basisschool al, rookte, ging aan de alcohol & alsof dat nog niet genoeg was ging ik óók nog eens met verkeerde mensen om en naar aanleiding dáárvan ging ik dus de mist in.
Maar.. Ik ben er bovenop gekomen. En ik ben zo enorm trots dat dat me gelukt is, want ik zat in een vreselijke depressie. Echt, ik haat m'n verleden heel erg, ik ben opnieuw begonnen & nu gaat het heel goed op school. Ik ben daar gewoon heel trots op :').
[ bericht aangepast op 25 april 2010 - 20:29 ]
Mysli zdes' uzhe ne vazhny