• Hallo iedereen,
    Ik heb een hele boel leuke rollen,
    maar ik heb té weinig inspiratie ze allemaal uit te vinden. Elke rol móét vervult zijn, dus hopelijk reageer je snel! Het verhaal telt al 14 (momenteel) hoofdstukken, maar het is pas begonnen!
    Anca


    -Meisje waarop Embry is ingeprent(1)
    -Dochter/zoon Emily en Sam(2)
    -Koud wezen (bloedzuiger) dat elke nacht door de bossen sluipt(1)
    -Zus van Jared(1)
    -Meisje waarop Seth is ingeprent(1)
    -Wordt beste vriendin van Ainoa(1)
    -Een van de la push-meisjes(4)

    Nodige informatie:

    Naam:
    Leeftijd:
    Duidelijke foto:
    Beschrijving uiterlijk:
    Beschrijvinfg innerlijk:
    Nog extra informatie:


    Extra: De kinderen van Emily en Sam, moeten niet allemaal meisjes zijn. (Liefst ook een jongen). Niet elk meisje moet een wolf zijn, veel afwisseling!

    Hay, ik zou graag de rol van het meisje waarop Seth is ingeprent hebben,
    Naam: April Samson
    Leeftijd: 15? (ik weet niet hoe oud Seth is)
    Duidelijke foto: http://www.studioactreel.com/walloffame/alysonmichalka.jpg
    Beschrijving uiterlijk: Blond krullerig haar, lichtblauwe ogen, niet echt heel lang, slank. Fashionable.
    Beschrijvinfg innerlijk: Verlegen meisje, met een liefde voor muziek. Lief, zachtaardig. Als je haar eenmaal kent, is ze niet meer zo verlegen maar juist heel vrolijk en uitbundig.
    Nog extra informatie: Haar vader is overleden op jonge leeftijd en haar moeder geeft niks om haar.

    -Meisje waarop Embry is ingeprent
    naam: Stephanie Fan [spreekt uit Féng]
    leeftijd: 16 jaar
    Duidelijke foto: Fotootje
    Beschrijving uiterlijk: Donekrbruin haar, bruine ogen. Lichte huid. Lichtroze lippen. Klein. Mooi figuur.
    Beschrijving innerlijk: Voor vreemden kan ze misschien verlegen overkomen, maar bij haar vrienden is ze luidruchtig, melig, grappig, slim. Ze verstaat soms dingen verkeerd.
    Nodige extra informatie: Haar moeder is Japans, Vader Indonesisch. Houdt van horror films, veel bloed enzo. Enigkind. Ze verhuisde naar Forks omdat haar moeder rust wilde. Haar moeder was vorig jaar zwanger, maar het kindje stierf bij de geboorte. Het was een jongetje.

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 10:22 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    I want to be de zus van Jared!!
    Naam: Faryn
    Leeftijd: 17
    Duidelijke foto: Faryn
    Beschrijving uiterlijk: Bruine haren, een beetje getint, bruine ogen.
    Beschrijving innerlijk: Vrolijk, spontaan, creatief, kan heel erg bitchy overkomen als je haar niet kent. Komt altijd op voor haar familie en vrienden. Grappig, jongensgek en soms een beetje hysterisch. Houdt ervan om haar broer te kloten :P
    Nog extra informatie: Is gek op muziek en kan geen dag zonder, ze kan ook niet zonder haar broer ook al doet ze net alsof ze hem niet uit kan staan.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    -Meisje waarop Embry is ingeprent:
    Naam: Nariëlle
    Leeftijd: 16
    Duidelijke foto: http://savemybrain.net/v2/wp-content/uploads/2009/08/nathalie_portman.jpg
    Beschrijving uiterlijk: Bruin haar, Lichtblauwe ogen. Ze heeft een klein litteken in haar nek, ze is vroeger aangevallen door een vampier, maar het gif is er toen door iemand uitgezogen. Ze weet niet wie. Lichtgetinte huid. Rode volle lippen en is heel klein.
    Beschrijving innerlijk: Superaardig voor alles en iedereen, maar je mag niet iets slechts over iemand zeggen waarvan ze houd, want dan krijg je een grote bek terug.
    Nog extra informatie: Ze is verhuisd naar Forks, omdat haar tante daar woont. Ze woont dus nu ook bij haar tante in. De reden daarvoor is dat ze een nieuwe start wil maken zonder vriendinnen die achter haar rug om kletsen en haar vriendje die met iemand anders zoende waarmee het nu dus uit is.

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 21:37 ]


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Waarom is mijn verwijdert???


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    hallo ik zou het wel leuk vinden om het Koud wezen (bloedzuiger) dat elke nacht door de bossen sluipt te zijn
    Naam: Janneke van asveld
    Leeftijd: 16
    Duidelijke foto: http://userserve-ak.last.fm/serve/_/13483147/Kerli.jpg (kerli)
    Beschrijving uiterlijk: wit lang haar en dun
    Beschrijvinfg innerlijk: heel schuw maar met een grote mond, is een bet weter maar verbeterd mensen niet opzetelijk
    Nog extra informatie: ze heeft ook het dorp van Ainoa omdat ze gedwonge werd dat te doen

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 22:11 ]

    Beste vriendin van Ainoa
    Naam: Michelle driessen
    leeftijd: 16
    Duidelijke foto: http://www.poptower.com/pic-12725/alexis-dziena.jpg
    Beschrijving uiterlijk: Groen ogen en donkerbruin haar.
    Beschrijving innerlijk: Aardig, eerlijk rustig, af en toe een beetje hyper.
    Extra informatie: Ze is verlegen in het bijzijn van jongens die ze nog niet zo goed kent en die heel heel heel leuk zijn.

    Dochter emily en sam,
    naam: Anona
    duidelijke Foto:http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images3/f82ad/f82ad.jpg
    beschrijving uiterlijk: donker bruin haar,bruin/zwarte ogen donker getinte huidskleur.
    beschrijving innerlijk: aardig, verlegen
    extra info: is 6 jaar


    (Be)lieve in (you)rself

    hallo ik was toch de dochter van Emily en sam???????? vraagje hoor.