• Mijn nicht doet alles wat ik doe. Ik heb mijn haar bruin geverft, en nu heeft zij dat ook gedaan. Mijn kledingstijl wordt helemaal overgenomen. Waardoor ik me ongemakkelijk ga voelen met mijn combinatie van Rock en Girlie. Maar het aller irritantste is dat ze telkens naar de muziek gaat luisteren die ik luister. En dan doet ze alsof ze al jaren fan is. En dan zegt ze over mij dat ik een wannabe ben. Er iets van zeggen helpt niet, want dan zegt ze dat ik haar kopieer. En ze is (helaas) familie. Wat moet ik nu doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vet vervelend. Ik zou gewoon zeggen dat jij dat niet leuk vind dat ze dat doet. Je moet gewoon eerlijk zijn tegen haar. Dat is het beste, ze komt dan wel de harde waarheid te weten, maar jij voelt je er wel lekkerder bij. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zeg haar een keer gewoon alles wat je nu hebt gezegd. Het is misschien hard, maar dan weet ze het.

    Diffuse schreef:
    Zeg haar een keer gewoon alles wat je nu hebt gezegd. Het is misschien hard, maar dan weet ze het.


    Ik heb het haar al meerdere keren gezegt (soms echt heel gemeen), maar iedere keer draait zij het verhaal helemaal om.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien geen aandacht meer aan besteden. Beschouw het als een compliment, ze vindt jouw kleding- en muziekstijl waarschijnlijk heel leuk. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Misschien geen aandacht meer aan besteden. Beschouw het als een compliment, ze vindt jouw kleding- en muziekstijl waarschijnlijk heel leuk. (:


    Je moet haar gewoon laten,
    en net als wat Psychic zegt,
    je moet het het als 'n compliment opvatten :]


    wth.

    Oh hoe hinderlijk is dat D:


    I don't need words to feel those lips.

    hmpf, zo'n nichtje heb ik ook
    ze probeert mij na te doen, maar wel op zo'n manier dat ze ook bij de andere, popi's hoort WERKT NIET :D

    gewoon negeren
    en lekker laten doen (:


    Smile with your heart.