• Jaaaa, wat vinden jullie van hun?
    - Ik vind ze geweldig ^^.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Vind het wel erg jammer dat Yulia die botox heeft laten inspuiten, ze was al zo knap van zichzelf...

    Serieus? Was dat voor onzin, ze heeft het helemaal niet nodig O.o
    Ik vond Lena Katina ook altijd wat hebben. Gewoon die tegenstellingen tussen de meisjes waren gaaf.

    ON: Geweldige groep, heb twee albums uit Moskou - zowel Russisch als Engels - en ben er al gek van vanaf mijn 12e ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Serieus? Was dat voor onzin, ze heeft het helemaal niet nodig O.o
    Ik vond Lena Katina ook altijd wat hebben. Gewoon die tegenstellingen tussen de meisjes waren gaaf.

    ON: Geweldige groep, heb twee albums uit Moskou - zowel Russisch als Engels - en ben er al gek van vanaf mijn 12e ^^


    Ja, ik vind inderdaad het onderscheid tussen hun 2 echt gaaf [en groot], maar toch matcht het dan wel weer op de een of andere manier :'). En inderdaad, zeker zonde..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Whiskers schreef:
    Ze hebben een liedje met Rammstein. Dat is het enige waarvan ik hun ken..


    Achteraf gezien blijkt dat t.A.T.u. niet te zijn, haha :].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik heb vroeger op vakantie in rusland heeeeeel veel naar hun geluisterd^^
    ik vind ze echt geweldig<3


    Music on, word off

    Ik hou van ze!!

    Ik ken alleen All The Things She Said :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Asylum schreef:
    (...)

    Achteraf gezien blijkt dat t.A.T.u. niet te zijn, haha :].

    Klopt, das iemand anders. Ik heb ook al jaren gedacht dat het nummer Bylo I proshly van Tatu was, maar dat bleek van ene Russki Razmer te zijn. Dus ik verder kijken op die artiest, vond ik het geen donder aan :'] Bylo I proshlo vond ik serieus het enige leuke nummer van hen.
    [Ik heb heel toevallig gister een muziekrecensie voor de schoolkrant over Tatu geschreven]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken er maar 2 liedjes van, maar ik vind ze wel goed. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind ze leuk!


    I don't need words to feel those lips.