• Ja serieus, ik praat met een 'vriend' van me, maar hij is vet irritant. Wat hij lult alleen maar over zichzelf, en elke keer als ik wat wil zeggen lult ie er of dwars doorheen, of er helemaal overheen :')
    Dus net besloot ik er eens wat van te zeggen; en dan zegt ie; 'dat doe ik nooit o.o'
    Dus ik lachte hem vierkant uit achter de laptop want dat doet ie echt ALTIJD.

    Maargoed, nu begint ie dus te zeiken over mijn muzieksmaak, mijn vrienden, dat ie die stom vind, etc. Nou verdraait ie het weer :') Zucht.

    Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die alleen maar over zichzelf praten?

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 13:50 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms praat ik ook over mezelf, maar als ik dat dan merk dan begin ik zelf meteen over iets anders te praten. Want inderdaad, het is zo onwijs irritant als mensen continu over zichzelf praten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja.. Er is een meisje, dat steeds bij onze groep komt staan (ze is geen vriendin van mij, ik vind haar een marginaal) en als je over iets bezig bent, zegt zij: 'Ja, bij mij is..' of 'Ik...'
    Ik snap je, het is degoutant.

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 13:52 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    L0VEDRUNK schreef:
    Soms praat ik ook over mezelf, maar als ik dat dan merk dan begin ik zelf meteen over iets anders te praten. Want inderdaad, het is zo onwijs irritant als mensen continu over zichzelf praten.


    your eyes are like stars in the night.

    L0VEDRUNK schreef:
    Soms praat ik ook over mezelf, maar als ik dat dan merk dan begin ik zelf meteen over iets anders te praten. Want inderdaad, het is zo onwijs irritant als mensen continu over zichzelf praten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.