• Ik zat er al een tijd aan te denken om ook mijn huid te scrubben, naast het 1 x per week stomen. Weet iemand miss een goede goedkope body&gezichtscrub (voor een zeer droge huid).
    Ik las net trouwens iets op een site: Microdermabrasie thuis

    De Dermo-surfaceur is een microdermabrasie thuisset en bevat een crème die dezelfde aluminiumoxidekristallen als de professionele behandeling. Deze crème maakt dode huidcellen en onzuiverheden los en verwijdert ze. Daarnaast is er een nabehandelingsserum die de behandeling verdiept.

    Het effect is groter dan een peeling maar wel iets minder diepgaand als een dermatologische behandeling.


    Roc renewex microdermabrasie kit


    Micro-dermabrasie is een techniek, die gebruikt wordt door professionelen en dermatologen, waarvan de doeltreffendheid gekend is. Ze laat toe duurzame resultaten te bereiken en zorgt voor een jonger uitziende huid.

    Weet iemand of dat ook schadelijk kan zijn o;? of juist beter ?(A)
    PS: ik heb geen last van puistjes ofzo af en toe wel meeeters geloofik:Y)

    Mijn moeder zegt ook dat je beter peeling voor je gezicht kunt gebruiken, omdat dat zachter is. En ik heb de scrubgel van de DA :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Phineas schreef:
    Mijn moeder zegt ook dat je beter peeling voor je gezicht kunt gebruiken, omdat dat zachter is. En ik heb de scrubgel van de DA :Y)
    Thanks [x

    Het is goed voor je huid. Maar als je het te vaak gebruikt, is het niet goed voor je huid, want dan raakt het eraan gewend en kan je je zowat iedere dag scrubben. Eens in de 2 weken is voldoende. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je moet sowieso 2 verschillende scrubs hebben dan. Eentje voor je gezicht, en eentje voor je lichaam.

    Voor mijn lichaam gebruik ik gewoon eentje van het Kruidvat, met kiwi of citroenengeur. Die ruiken zo lekker :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij de HEMA hebben ze het wel die is ook wel goed :')


    when words fail, music speaks.

    ik gebruik altijd clearasil scrubcreme, werkt perfect:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*