• Docenten roddelen echt belachelijk veel. Ik zou wel eens weten waar ze het in de lerarenkamer de hele tijd over hebben (cat)
    Al heeft zoiets natuurlijk wel wat voordelen - Anouk was met haar mentor gaan praten over wat probleempjes en daar wist haar Duitslerares opeens ook vanaf. Eventjes met haar gepraat en nu hoeft Anouk het strafwerk niet te maken, maar wel een kleine andere opdracht.

    Roddelen die mensen bij jullie ook zoveel? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is wel in je voordeel ja :3

    En ja, bij ons doen ze dat ook. Zo'n leraar dacht dat ik anorexia had, kreeg ik later een andere leraar die ik in de 2e had -ik zit nu in de 4e- op me af met de tekst: 'Noh *naam leraar* heeft gelijk joh. Je moet echt meer eten.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Enorm veel ^^ Maar leraren ook tege laarkrachten over andere leraren hoor :D En andersom. We hebben leuke leraren, dus ja :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cool (krul)
    Had ik vorig jaar ook :3

    ik vond het nou niet bepaalt prettig toen ik een privegesprek had met mijn metor en toen opeens mijn NederlandsLeerares naar me toen kwma om te vragen hoe het zat. ><
    Ja oke, ze zij dat als ik het PTA zou verknallen ik hem overnieuw mocht maken, maar alsnog.
    somige dingen zijn tog egt wel Prive.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    bij ons ook, en echt héél opvallend

    Nee, we hebben veel te veel leerlingen. Die mensen hebben ook niet zo'n super geheugen. :] Gelukkig. Al werkt het soms wel nadelig. Das minder.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    21Guns schreef:
    bij ons ook, en echt héél opvallend


    OH MY GOD JA! Ik en een vriendin die bij mij bleef slapen waren maandag het 1ste en 2de uur niet naar school geweest -verslapen&bus gemist- en toen ging ik op msn en hyves enz. en zij ging chocolademelk maken. Nou toen had mijn klas frans in het computerlokaal dus dan gaat iedereen op hyves en msn dus toen had ik met ze gepraat. Toen de volgende dag wist mijn eco leraar daar van? Omg :\


    when words fail, music speaks.