Haha serieus. Ik had de eerste twee uur techniek en toen haalde ik een 9 haha. Toen 20 minuten pauze en een lezing van twee uur van de week van de klassieken van grieks en latijn het eerste uur zater we in stoelen tweede uur achteraan op de grond zodat we niets konden zien. Echt gezellig dus. Toen grote pauze op het handbal/voetbalveld naast onze school stond zo'n grote amerikaanse bus waarin 'the soulthings' een optreden gaven die de hele pauze duurde en op dat veld hoorde je het ook. Wij daar chillen en kijken naar de chickies die daar voetbalde. Mijn (ex) crush staarde me de hele tijd aan en toen stak ik mijn tong uit. Toen hadden we een Franse repetitie -die ik heb verneukt want ik kreeg een kruisje boven aan mijn blaadje omdat ik antwoorden voor zei- En toen wiskunde en dat was meer chillkunde ofzo -wtf!?- hahah maar het was echt chill en toen ging ik met Barbara (CACHAREL) naar het dorp waar ik weer mijn (ex)crush en zijn vrienden tegen kwam en was sjans hadden en nog een andere leuke jongen zagen.
Dus mijn dag was geweldig!
Hebben jullie ook wel eens van zulke dagen die wel eeuwig mogen duren?
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.