• Ik haat mijn paardrij instructeur. Want we moesten dinsdag van hem percé naar buiten toe, het bos in. En dat was de echt te koud. En toen kreeg ik gisteravond al hoofdpijn enzo. En nu heb ik hoofdpijn, keelpijn en ben ik misselijk. Terwijl ik vanavond muziekavond heb, en morgenavond een concert van Within Temptation. En dit weekend moet ik nog wat dingen doen. En dan ga ik de 30ste al op vakantie. Maar nu voel ik me kut, en dat is zijn schuld. Hoe kom ik van die koppijn, keelpijn en misselijk af binnen 2 uur?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Slapen, honingthee en vooral de pc uitzetten. Van achter de pc zitten wordt je alleen maar zieker, geloof me.
    Ga gewoon op de bank liggen met een deken en dan tv kijken ofzo?

    Beterschap en ik hoop dat je optijd beter bent (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Koppijn: Paracetamolkuur
    Keelpijn: Thee met honing, keelpastilles
    Misselijk: Drink wat, eet lichte dingen zoals appels of iets dergelijks. Iets gezonds.

    Sterkte _O_


    Life is hard and then we die

    Lagoon schreef:
    Slapen, honingthee en vooral de pc uitzetten. Van achter de pc zitten wordt je alleen maar zieker, geloof me.
    Ga gewoon op de bank liggen met een deken en dan tv kijken ofzo?

    Beterschap en ik hoop dat je optijd beter bent (:


    Ik word altijd ziek van op de bank liggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hm, ik denk dat alle mogelijke dingen hier boven genoemd staan? Sharon van WT heeft trouwens in een straatje achter mij gewoond tot 2 jaar geleden ofzo -voelt zich trots-


    it's so empty living behind these castle walls