• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ja? Wat dan??
    Geesten oproepen , ze voelen & horen...Mijn moeder geeft haar vader zijn geest gezien en een uur later belde het bejaardentehuis dat hij gestorven was

    Geesten oproepen? Dan komen meestal toch de kwade??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geesten oproepen? Dan komen meestal toch de kwade??
    Niet altijd maar meestal wel..het was met zo'n bord met de letters van het alfabet enzo

    (...)Niet altijd maar meestal wel..het was met zo'n bord met de letters van het alfabet enzo


    En kwam er een kwade of en goede??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    En kwam er een kwade of en goede??
    eerst goede en dat vonden we leuk enzo o.O en later een kwade en het was eng er stonden daar vijf kaarsen aan en ze waren opeens uitgedoofd

    (...)eerst goede en dat vonden we leuk enzo o.O en later een kwade en het was eng er stonden daar vijf kaarsen aan en ze waren opeens uitgedoofd


    Eng:|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    en dingen die verdwenen o.O ik verzeker je ik doe dat nooit meer

    Het beste van alles is ze gewoon met rust laten...

    Uhu. Ik ga gewoon naar een Paranormaal beurs, die worden soms gehouden in de Twentehallen bij mij in de buurt ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    waarom is het nu stil? o.O

    ow toch niet

    Uhu. Ik ga gewoon naar een Paranormaal beurs, die worden soms gehouden in de Twentehallen bij mij in de buurt ><
    Ik ben daar al geweest 3jaar geleden ofzo dan wel in BE. het is de moeite waard

    Ik nog nooit. Ik wilde dit jaar gaan, maar die heb ik gemist. Dat zie ik altijd op bordjes langs de weg:P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    16 en 17 december is die bij mij in de buurt. Dat ga ik onthouden =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dan kun je je aura fotograferen maar dat is vet duur =O maarja ik wou het gewoon niet zien eigenlijk