• Ja serieus.
    Ik zat dus net beneden, en me pa zit me de hele dag al af te zeiken bij mijn moeder, en ik werd er helemaal schijtziek van.
    Begint ie nu ook weer te zeiken over het feit dat ik niks te drinken wilde. Als ik geen dorst heb, heb ik geen dorst.
    En daarna begon ie te zeiken dat ik stonk -zijn poten meurden naar zweet, ik krijg altijd de schuld-.
    Dus ik liep midden in zijn geschreeuw gewoon naar boven, er tegenin gaan neem ik nieteens de moeite meer voor, werkt toch niet.
    Komt ie me achtervolgen rennend de trap op. Serieus ik dacht echt dat ie me ging slaan ofzo ;_; Dus ik de deur dichtslaan en ertegen duwen omdat ik vet bang was dat ie binnen zou komen. Nouja hij was dus sterker en toen wou die de laptop afpakken. Ik ging er dus helemaal overheen hangen want echt als ie mijn laptop afpakt ga ik echt dood gewoon ):
    Nouja dat lukte hem dus niet, werd ie nog bozer en trok de internetkabel eruit, en zei dat ik het de rest van de week wel kon vergeten met internet.

    Echt soms haat ik die vent zo erg he, ookal is het mijn vader D: En nu is hij boos het huis uitgegaan en weggegaan met de auto. En me moeder maar janken en de internetkabel er weer ingedaan.

    Echt ik word hier echt nog eens gek thuis ofzo tering ._. Ik had al een grafdag.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 20:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:45 ]

    Vaders die het afreageren op hun kinderen. ;s
    Veel sterkte ermee. (flower)


    I hope you die :3

    Departure schreef:
    Vaders die het afreageren op hun kinderen. ;s
    Veel sterkte ermee. (flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik had dat ook eens, dat mijn moeder woedend vertrok. Ik moest onwijs huilen omdat ik dacht dat ze echt weg bleef. Ze is teruggekomen en het is nooit eerder gebeurt.
    Shit, ik praat over mezelf. Sorry.

    Misschien moet je er later met je vader over praten? Is lastig omdat jij boos bent, hij boos is, jullie allebei een eigen mening hebben.. Maar het helpt wel. Sterkte!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Departure schreef:
    Vaders die het afreageren op hun kinderen. ;s
    Veel sterkte ermee. (flower)

    Sterkte.!


    Haat aan JUSTIN BIEBER Haters.!

    That really sucks. Sterkte! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Komt me bekend voor..
    Sterkte. :]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Poseidon schreef:
    That really sucks. Sterkte! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poseidon schreef:
    That really sucks. Sterkte! (:


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    That really sucks. Sterkte! (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Departure schreef:
    Vaders die het afreageren op hun kinderen. ;s
    Veel sterkte ermee. (flower)


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Poseidon schreef:
    That really sucks. Sterkte! (:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    klinkt heel bekend


    happy girls are the prettiest girls

    Nevermindx schreef:
    Komt me bekend voor..
    Sterkte. :]