We hebben al topics over wie je al allemaal hebt ontmoet van Q, maar nu... wie zou je graag willen ontmoeten van Q? :B
[ bericht aangepast op 20 april 2010 - 18:48 ]
I live for the applause, you will die for it.
NewZealand schreef: Marleen -Desolate-, Jacqueline -Genius-, Naomi -Trafficlight-, Camille -Fortune-, Geesz -Voiceless- en Eline -Penotti- en met een grote groep zou ook leuk zijn
PUKKELxDING schreef: Eeeeh... nou. Sem, Anouk, Aslan (is dat je echte naam trouwens ;o?), en andere Anouk
[ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 10:54 ]
Nouja, ik heb niet echt mensen waarvan ik denk; 'Ik móet jou per sé meeten', maar ik heb wel mensen waarvan ik denk; zij lijken mij wel aardig/grappig.
it's so empty living behind these castle walls
Shireen, Emilie, Rose, Nicol, Tanya, Lindsey, Joy, Renée, Barbara, Elisa, Camille, uh nog wel wat.
[ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 22:22 ]
All was well.
Ik heb natuurlijk al heel veel mensen ontmoet, maar ik wil onder andere Nynke, Marleen, Kenza en Nicol wel meeten, ja :]
Een boel mensen, iig.
All this dampness is damp.
Britt, Lindsey and Raquel <3 en waarschijnlijk nog wel wat
Epiphany & Aragon
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.
Ik heb nog niemand gemeet van Q. Ik zou wel graag alle mods eens ontmoeten. Eigenlijk iedereen gewoon.
If we had not a soul, music would have created it.
Cloudburst schreef: Ik heb nog niemand gemeet van Q. Ik zou wel graag alle mods eens ontmoeten. Eigenlijk iedereen gewoon.
Wie du mir, so ich dir.
Rose en ik zou Bo ook graag weer een keer wilen zien. ^^
Music is the new sex
Arianna.
Some people make the world special just by being in it
ik wil iedereen wel ontmoeten, gezellig toch(yeah)
I live in myn own Cinderella story .
De mods :'D Enneh Eva, Julie en nog een paar die ik nu vergeet
"I shut my eyes in order to see.'
Isabel. nog een keeer.