• Mijn school zit dus bij de laatste ik-weet-niet-hoeveel. En daarom kwam er gisteren fijn een cameraman bij onze BSM-les ._.
    Stonden we daar fijn te boksen, staat die vent opeens een halve meter voor me met zijn camera op mijn kop gericht, IEK!
    En - en - en, we gingen ook over zo'n rechtopstaande, dikke mat klimmen en toen failde ik heel erg, want ik ging 2 keer keihard op mijn bek - maar ik kwam er tenminste wel over :Y)

    Volgens mij komt dat vanavond om 19.00 op TV Limburg, of zo - ik was niet aan het luisteren.

    Zijn er hier nog meer sportieve scholen? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jaaaa, bij ons moet je vanaf de brugklas al een 'profiel' kiezen, sport of KEC. Kec staat voor kunst, expressie en cultuur, en sport is gewoon sport. :')
    -Ik ben met 9 andere kinderen uit de sportklassen van de onderbouw gekozen om morgen een of ander 'park' te openen en dan moeten we 'demonstreren' hoe die fitnessaparaten te werken gaan enzovoort, haha. En er komt TV en krant bij en alles, hahaha.

    Maar wel leuk ;].


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bij ons kwamen ze 2 acts van SPO overnieuw doen D: Maar door dat sportiefste school ofzo valt L.O. volgende week wel lekker uit :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Bij ons kwamen ze 2 acts van SPO overnieuw doen D: Maar door dat sportiefste school ofzo valt L.O. volgende week wel lekker uit :Y)

    Vet ;D
    Al zit ik dan Praag :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Onze school in ieder geval niet :')

    En haha, over zo'n dikke rechtopstaande mat klimmen is zo grappig XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De 2e klassers gymmen 1 x per week. (cat)

    Jaa onze school is in 2008 De Sportiefste School van Nederland geworden(nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    AH jammer dat ik dat niet kan zien :( volgens mij hebben wij die zender niet. Ik had jou wel willen zien hahahaha :Y)


    it's so empty living behind these castle walls