• Morgen ga ik mijn Duits en economie proefwerken herkansen, maar ik moet nog beginnen met leren nu.
    Nu denken jullie allemaal dat het mijn eigen schuld is, en dat is het ook, maar er is gewoon iets mis met mij of zo. Ik kan het gewoon niet, ik kan niet beginnen, ik kan me niet concentreren en ik lijk alles telkens weer te vergeten. Mijn hoofd is overvol met al het andere en staat op het punt om te exploderen.
    ...
    Yay, en ik huil alweer. Jeesz, ik ben echt niet normaal meer. Ik ga van dip naar dip en alles lijkt me tegen te werken.

    Ik zit er op dit moment gewoon echt over na te denken om me morgen gewoon ziek te melden, al kan ik mijn proefwerken dan niet meer herkansen en blijven mijn 3'en dus staan. Ik kan het gewoon echt niet.

    I'm really fucked up...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Schatje, nee lieverd, niet huilen!
    Het komt allemaal goed baby <3
    Zolang je geloofd. Zolang je in jezelf geloofd, in jezelf vertrouwd.
    Je kunt het, dat weet je zelf ook. En dat weet ik, en iedereen om je heen <3
    Je moet nu even over de drempel heen, je moet je er even toe zetten. Maar het is okay om uit te huilen, schatje <3
    Damn, ik wil je nu echt graag een knuffel komen geven :X

    Dat heb ik ook altijd. Maar het punt is; je kán het wel, je moet het alleen doen.
    Ik weet ook niet hoe je dat moet oplossen, want ik heb ook altijd zoiets van fuck it, ik kan me toch niet concentreren.

    Vraag anders aan je moeder of ze ervoor wil zorgen dat jij nu echt gaat leren? Of vraag of ze je met iets wilt belonen ofzo? Of laat haar je overhoren?
    En sowieso de pc uitzetten en op een rustige plek gaan zitten.

    You can do it! (flower)

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 15:22 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @Annissa
    Dat is het probleem juist: Ik geloof al lang niet meer, ik vertrouw mezelf al helemaal niet en ik ben gewoon nergens meer zeker van.
    <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    @Annissa
    Dat is het probleem juist: Ik geloof al lang niet meer, ik vertrouw mezelf al helemaal niet en ik ben gewoon nergens meer zeker van.
    <33

    Waarom dan niet? Je kunt het heus wel <3 Er is -zover ik zie- geen enkele reden te vinden, waarom jij niet in jezelf zou kunnen geloven. Het is misschien alleen moeilijk om te doen.
    (flower)

    Maak afspraken met jezelf. Probeer als je dit gelezen hebt écht de computer uit te zetten. ZET HEM GEWOON UIT! Niet op stand-by want dan wordt de verleiding groter. Niet nadenken, maar uitzetten! Begin met leren, al is het maar voor 10 minuutjes, of lees je het snel 1 keer door. Begin met kleine stapjes. Daarna kan je even wat te eten halen en leer je weer 10 minuutjes door. Zet de computer weer aan, maar maak duidelijke afspraken; niet langer dan 10 minuten. En dan moet je je er ook écht aan houden anders heeft het geen zin.
    Dus nu eerst: Computer uit!


    it's so empty living behind these castle walls

    ja ik denk wel dat de computer uitzetten een goed begin is, als het echt niet lukt moet je er misschien over gaan praten met een leraar of je ouders.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Hoelang heb je het probleem van het niet kunnen concentreren al? , want als je het al sinds de basisschool al hebt, en je resultaten zienbaar achteruit gaan, dan kan je ADD of ADHD hebbben xD.


    En sowiesow. Duits is kut.
    tips:
    1. stel in om een kwartiertje met kookwekker aan te leren. Je kan nooit heel lang concentreren.
    2. Niet Stressen, dan onthoud je minder. (gezonde stress kan wel)
    3. Gewoon leren, doorlezen. samenvattingen maken.


    SLOAN.

    ADD is een mogelijkheid jaa..

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 17:11 ]


    Love is overrated