• Ik ben een helle tijd verslaafd geweest aan slaappillen.
    gewoonweg omdat ik anders niet meer dan 2 uur sliep per nacht.
    Iets wat nu dus weer zo is.
    -ja ik heb dat in periodes-
    Nu wil ik dus weer aan de slaapilen.
    iets wat van mijn moeder mag, en bijna zelfs moet. gewoon omdat ik mijn rust hard nodig heb.
    mijn vader is er aleen hartstike op tegen, en heeft ze me afgepakt omdat hij bang is dat i kanders weer verslaafd raak.
    Ik heb ze nu van mijn moeder meegekregen en ik heb ook nog helle oude die ik ergens verstopt had
    -Ja het is nogal ernstig-
    alleen ergens durf ik ze niet in te nemen.
    ik lieg mijn vader anders harstikke voor, maar ik wil ook wel gewoon heel graag slapen.

    dus nu vroeg ik me af, wat jullie doen als jullie niet slapen.
    want mischien zit er dan iets tussen wat ik kan gebruiken, en dus zo van mijn slaappilen af blijf maar wel lekker slaap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    ja er staat ook op dat het voor een ritme is, ik heb geen flauw idee of ik aan deze verslaafd zou kunnen raken.
    eerst had ik namelijk andere, die ook wel iets sterker waren.
    maar voglens mij vader is het ook het gevoel dat je dnekt; nu heb ik slaappillen op, dus nu kan ik rustig slapen.


    Ja, dat is ook zo. Als je gewoon paracetamol inneemt met de gedachte dat het slaappilen zijn, zal je lichaam denken dat het slaappillen zijn en zal je heerlijk slapen zonder dat de pillen echt zijn.
    Melatonine moet niet erg verslavend zijn als de stof zijnde, maar voor het idee kan alles verslavend werken.


    Your make-up is terrible

    oke, ik kon het niet laten. ik heb ze ingenomen. ;x
    schuldig of niet, ik ben toe aan een goede nachtrust.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik had ook een slaapprobleem en toen kreeg ik van de dokter Sedinal plus voorgeschreven, het is op basis van planten en je word er rustig van zodat je beter kan in en doorslapen, het werkt echt en je word er niet afhangkelijk van.

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Rugzak schreef:
    oke, ik kon het niet laten. ik heb ze ingenomen. ;x
    schuldig of niet, ik ben toe aan een goede nachtrust.


    Slaap lekker.


    Your make-up is terrible

    Rugzak schreef:
    oke, ik kon het niet laten. ik heb ze ingenomen. ;x
    schuldig of niet, ik ben toe aan een goede nachtrust.


    Slaap lekker!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!