WARNING :Het is een Harry Potter story.
Roxy is een meisje die schijt heeft aan iedereen en brutaal is.Ze heeft lol met haar vrienden en is een grappenmaker.Totdat haar ouders -die overig magie bezitten- worden opgepakt door Het ministerie van Toverkunst en moet Roxy naar haar oma,En dus ook naar Zweinstein.Alleen Roxy is een snul,dus bezit ze geen magie.Roxy logeerd bij Hermelien op de kamer en weet na een tijdje dat Harry,Hermelien en Ron op zoek zijn naar de Gruzelementen.Langzaam had wilt Roxy een poging doen om ze te helpen,maar ze wijzen haar af.Ze bezit geen Toverkracht,dus ze is vrij kans- en nutteloos.Maar wat als de 4 elimenten wel in haar bezit zijn maar dat ze dat nog niet weet?
Genoeg vragen en probelemen voor een druk meisje genaamd ; Roxy Anderling.
En dan nu de rollen ;
Vriendin Draco + Familie van Roxy(Weet niemand,Zelfs Anderling en ouders niet+Ze is niet erg aardig en haat H,H&R)
Vriendin Harry
Vriendin Ron
Beste vriendin Roxy(Ze zit ook op zweinstein) Heeft met Fred,George,Carlo(Hij leeft nog)Of met iemand anders naar keuze[Bezet door ; xNeverland(heeft met Fred)]
Weetje zelf nog een rol?Zeg het en ik kijk of het in het verhaal past!
[Invullen]
Rol;
Naam ;
Achternaam ;
Leeftijd ;
Welke Afdeling ;
Wat je van Roxy vind ;
Je vriendje is/Je hebt een crush op ;
Karakter is ;
Foto ;
Wel invullen he!
btw,Ik ben al begonnen en heb nu zo'n 3 hoofdstukken,ik zet ze pas online als alle rollen op zijn
XoxO
[ bericht aangepast op 26 april 2010 - 14:37 ]
Listen to your heart and your dreams come true ~