• Ik had dit weekend Regionale Scouting Wedstrijden.
    Al een aantal jaar op rij is scouting Boxtel 1e, 2e én 3e. En niet zozeer omdat ze goed zijn, maar ook omdat ze ontzettend geniepig en gemeen spelen. Ze proberen je overhalen mee te gaan iemand zijn tent om te gooien om je er dan bij te naaien, dat soort dingen.
    Maaaar wij trappen daar allemaal lekker niet in, en sterker nog, wij hebben de eer van Boxtel lekker vertrapt door 2e te worden! :3 En als Boxtel eerlijk had gespeeld waren we wel 1e geworden. En ik ben zo fucking trots, want we hadden echt keihard ons best gedaan, alles zo perfect mogelijk gedaan en dit is de laatste rsw van mij en 2 anderen omdat we volgend jaar naar de explo's gaan, en nu mogen we door naar de Landelijke Scouting Wedstrijden! Ghehe, hebben we toch wel weer bewezen dat meiden toch écht wel scoutproof zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahahha x'd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    You go girl!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, bah. Dat heb ik één keer gedaan, zo een scouting wedstrijd. Nou vreselijk, echt waar. Voor mij nooit meer.


    Life is hard and then we die

    L0VEDRUNK schreef:
    You go girl!

    Scoutig Vught was zeker de laatste? (':


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, bah. Dat heb ik één keer gedaan, zo een scouting wedstrijd. Nou vreselijk, echt waar. Voor mij nooit meer.

    Haha niet? Waarom vond je het zo erg dan?
    @Stef: Volgens mij deed Vught niet eens mee X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gefeliciteerd :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.