• Laatst had ik een topic gemaakt dat ik me echt kut voelde, en dat ik nergens zin meer in had etc.
    Hormonen + ik kwam erachter dat ik dikker werd. Klinkt misschien onwijs zeikerig en tutterig, maar ik heb altijd een lichaam gehad dat er atletisch uitzag. Gespierde benen, strakke buik etc.
    Dat zei mijn moeder ook laatst, maar ze zag dat ik veranderde. Dat vond ze zonde, en ik keek in de spiegel en toen zag ik het ook. Dus, ik heb me voorgenomen weer goed te gaan sporten en gezonde snacks te eten ipv chocolade koekjes, twix, je weet wel.
    Vandaag heb ik hard gelopen en dan op zo'n manier van: 3 minuten lopen, 1 minuut rust. Samen met mijn zus die het al wat langer doet.
    Aan het einde had ik een stuk van 5 minuten gelopen, en toen ik thuiskwam was ik echt trots op mezelf. (Mijn conditie is ook slechter omdat ik al lang niet meer sport)
    Sinds 4 weken doe ik ook aan spinnen (op een nep-fiets op muziek fietsen) en dat gaat ook steeds beter.
    Nu voel ik me echt stukken beter in mijn vel zitten, en voel ik me energieker.
    -zucht- Nu ben ik vrolijk. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Euh mss is da ook normaal he??
    Je bent 14 jaar, ik denk gwn da ge verandert?,
    Kan het da ook gwn ni zijn :X ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Mja dat heb ik dus ook. Alleen ik heb daar nóóóóóit zin in.

    Motiveer mij eens om dat ook te gaan doen dan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JustLikeYou schreef:
    Euh mss is da ook normaal he??
    Je bent 14 jaar, ik denk gwn da ge verandert?,
    Kan het da ook gwn ni zijn :X ^^

    Misschien wel, maar ik ken mijn eigen lichaam goed genoeg om te weten dat het niet goed ging.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lagoon schreef:
    Mja dat heb ik dus ook. Alleen ik heb daar nóóóóóit zin in.

    Motiveer mij eens om dat ook te gaan doen dan (:

    Dan moet je een hele leuke hardloop-lijst maken op je iPod waarop je lekker loopt. (zoals Mr. Brightside - the Killers, Arctic Monkeys, euh..) En misschien samen met een broer/zus/vriendin/moeder/vader/oma/opa/tante/neef/oom/nicht/weetikveel iets gaan doen. Zoals Zumba(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mooizo. (flower)


    I hope you die :3