• Mijn zus vertelde zo tegen me dat onze hond eens in het midden van de nacht begon te blaffen. Ons hondje is een waakhond, btw. In ieder geval, mijn moeder is dan met 'm naar beneden geweest, lichten aangestoken enz.
    Tot daar is dat niet zo wow, maar nu komt dit. Omdat we een ezel achter onze tuin hebben, mag onze hond niet meer alleen in de tuin omdat hij naar de ezel loopt en langs de draad wil. Nu wou mijn mamsie naar buiten en had ze de achterdeur willen sluiten omdat ons doggie anders mee naar buiten zou komen, en ze kreeg de sleutel niet goed in het slot omdat die een beetje geforceerd leek. Like omg, als je die twee gebeurtenissen met elkaar linkt en dan eens logisch nadenkt. MILJAAR. Ik ben blij dat ik m'n hondje heb _O_

    Ik geloof niet in toeval :X


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn hond slaapt door alles heen ,___, Als twee katten naast het raam vecht dan blijft ie slapen.
    Anyway: ik vind dat best eng, 'k zou het nooit willen meemaken. Braaf hondje dat jullie hebben (nerd)

    Dat klinkt eng. Nu ben ik ook ineens blij dat ik 2 honden heb :'D

    Wauw.. dus eigenlijk had je gewoon bestolen kunnen worden ;o


    Life is hard and then we die

    U oh,,
    Ik heb 2 katten thuis,,
    En die liggen 's nachts bij me zusje in bed...
    Ik wil ook een hond!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw.. dus eigenlijk had je gewoon bestolen kunnen worden ;o

    i know right. iew, ik kreeg het er benauwd van toen m'n zus dat zei ;x

    Predictable schreef:
    Dat klinkt eng. Nu ben ik ook ineens blij dat ik 2 honden heb :'D

    1 hond


    Never run out of reasons to smile...

    Dat klinkt best eng. Ik heb 1 hond en die blaft ook bij zowat alles dat niet 'goed' is.