Poseidon schreef: School moet zich daar niet mee bemoeien, vind ik.
Bij ons is alleen aanstootgevende kleding verboden, for example 'Haat aan negers' op je T-shirt.
We hebben eens voor de gein overwogen om met een shirt met 'Germany European Tour 1939-1945' aan te komen zetten, maar ik denk dat ze dat ook niet waarderen.
/Heeft een grove vorm van humor.
Wat een achterlijke regel. Als ik jou was zou ik er poep aan smeren en je haar gewoon verven. Ze kunnen moeilijk je haar eruit trekken.
Dit is gewoon een verbod op uiting van eigen stijl, gatver.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
Bij ons is alleen aanstootgevende kleding verboden, for example 'Haat aan negers' op je T-shirt.
We hebben eens voor de gein overwogen om met een shirt met 'Germany European Tour 1939-1945' aan te komen zetten, maar ik denk dat ze dat ook niet waarderen.
Hoewel ik het zelf ook enorm grof vind, moest ik toch wel lachen. (':
Dat snap ik ergens dan weer wél. (':
Ik wilde eens een shirt waarop 'Titanic 1912 Swimteam' kopen, maar ik denk dat ze dat niet zo leuk hadden gevonden, hehe. Grove humor is leuk, btw.
Poseidon schreef:
(...) Dat snap ik ergens dan weer wél. (':
Ik wilde eens een shirt waarop 'Titanic 1912 Swimteam' kopen, maar ik denk dat ze dat niet zo leuk hadden gevonden, hehe. Grove humor is leuk, btw.
Hahahaha! Man, ik lig plat hiero.
Titanic 1912 Swimteam :'D